حمله آتشین علیرضا نیکبخت به یک کاربر عربستانی

استقبال پرشور و ازدحام زیاد روز گذشته هواداران کریستیانو رونالدو بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

حتی پیچ رسمی باشگاه النصر عربستان با انتشار ویدئویی از لحظه ورود اتوبوس این تیم و هیجان طرفداران رونالدو از استقبال گرم ایرانی ها تشکر‌ کرد.

اما در این بین برخی از کاربران عربستانی با توئیت هایی شیطنت آمیز و سراسر توهین استقبال طرفداران رونالدو را به تمسخر گرفته و باعث عصبانیت همه شدند.

حمله آتشین علیرضا نیکبخت به یک کاربر عربستانی

در همین خصوص اکنون علیرضا نیکبخت با منتشر کردن استوری تند و تیزی در صفحه شخصی اش به این موضوع واکنش آتشینی نشان داده است.

 

او در این یادداشت جنجالی نوشته است: در اینکه رونالدو بازیکن بزرگیه بر کسی پوشیده نیست ولی ما ایرانیا خودمون الماس داریم.

همچنین او در انتهای این استوری از علی دایی و ناصر حجازی نام برده است.

استوری معنادار علیرضا نیکبخت درباره مرگ

به گزارش وقت صبح، علیرضا واحدی نیکبخت ستاره قدیمی و پرحاشبه آبی پوشان پایتخت است که پس از سال‌ها دوری از فوتبال همچنان در نزد هواداران این باشگاه بسیار محبوب است.

البته حواشی پر سر و صدای زندگی شخصی این وینگر چپ پا و رفتارهای جنجالی او در طی این سال‌ها در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

با این وجود اغلب طرفداران فوتبال ایران معتقدند علاوه بر کیفیت بالای این بازیکن در زمین فوتبال، جذابیت‌های ظاهری و پوششی نیکبخت در بیرون زمین او را یکی از فوتبالیست‌های خاص قدیمی کرده است.

در همین رابطه اکنون این پیشکسوت فوتبال با انتشار تصویری از تیپ و استایل اش شیک یادداشتی معنادار خطاب به دنبال کنندگان اش در صفحه شخصی اش نوشته است.

ستاره سال‌های دور تیم های استقلال و پرسپولیس در این رابطه نوشته است:

اونایی که دیروز فوت کردن، برای امروز صبح برنامه داشتن.

زندگی رو خیلی جدی نگیر. تو یه چشم به هم زدن، همه چیز میتونه تغییر کنه. پس بیشتر ببخش و با تمام وجود عشق بورز.