انهدام باند «سیم‌چین‌های» معتاد
افکار

- سرهنگ برزویی در تشریح خبر انهدام باند سارقان تجهیزات برق با بیان اینکه در پی افزایش سرقت تجهیزات شبکه‌های برق در شهرستان لردگان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت، گفت: کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را آغاز و در بررسی از جغرافیای محل جرم توانستند دو تن از متهمان را در نیمه‌های شب و در حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این افراد که «مهدی» و «علی» نام داشتند، در تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به بزه انتسابی، دو تن از همدستان دیگر خود به نام «حسین» و «رضا» را نیز به ماموران معرفی کردند، گفت: این افراد در اعترافات خود به ۱۹ فقره سرقت سیم‌برق اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعضای این باند چهار نفره در اعترافات خود عنوان کردند که از تیرهای برق بالا رفته و با قیچی، سیم‌ها را قطع و به سرقت می‌بردند، افزود: این افراد اموال مسروقه را در یکی از استان‌های همجوار به فروش می‌رساندند.

برزویی با بیان اینکه این افراد علت و انگیزه سرقت خود را اعتیاد به موادمخدر و تامین هزینه آن عنوان کرده‌اند، گفت: مالخران نیز به سبب به دست آوردن سود بیشتر، حاصل از افزایش قیمت مس را انگیزه خود برای خرید اموال مسروقه عنوان کردند.

رییس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار قاضی قرار گرفتند