هوروش بند، فقط روی دوش های مهدی دارابی اداره می شود !

هوروش بند که قبلا این گروه را با مسعود جهانی و مهدی دارابی میشناختیم چند ماهی است که فقط روی دوش های مهدی دارابی اداره می شود.

مسعود جهانی که خود اول پیشنهاد تشکیل این گروه را داده بود چندی است که از این گروه کنار کشیده و به طور رسمی اعلام کرده که دیگر هیچ سهمی در این گروه ندارد.

ولی این ها دلیل نمیشود که در آینده شاهد همکاری های دو دوست قدیمی، مهدی دارابی و مسعود جهانی یا همکاری مسعود جهانی با هوروش بند نباشیم.

در پی خبر های جدایی مسعود جهانی از هوروش بند آهنگِ تابستونه، که قرار بود با همکاری آصف آریا در اوایل تابستان 98 منتشر شود گم شد و بعد ها اعلام شد که آهنگ تابستونه موفق به دریافت مجوز نشده، این آهنگ قرار بود آهنگی شاد و ریتمیک و مناسب خوش گذرانی های تابستان باشد.

بعد این خبر هوروش بند خبر اعلام انتشار آهنگ های جایگزین و دیگری را به جای آهنگ تابستونه داد که فعلا خبری از آنها در دسترس نیست و سعی کردند جای خالی این آهنگ را با دیگر اهنگ های جدیدشان پر کنند. شاید یکی از دلایل این کار حجم بالای کار های منتشر شده از تنظیم کننده این گروه یعنی مسعود جهانی باشد که به دلیل تعداد همکاری های زیاد وی با دیگر خوانندگان و مدیریت کار های خوانندگان جدید نمیتواند وقت بیشتری را به گروه شخصی خودش اختصاص دهد.

20

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی 17 مرداد 1372 در کوهدشت  لرستان .

21

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی متولد 10 خرداد 1366 . دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است .

22

لیست تک آهنگ های هوروش بند

یاد تو می‌افتم - مجنون - آخر منو به باد داد  - به کی پز میدی - ماه دلم - عاشقم - خنک شد دلت - فاصله نه

- خالیه جای تو - تویی دوا - مثل من باش -  لیلی بی عشق - ماه‌ پیشونی (تیتراژ پایانی فیلم لونه زنبور)

- این قرارمون نبود - یه اشتباه - عوض کردی - خستم - مرا دیوانه کردی - ترکم نکنیا -عاشقم کردی

-آهای - دلم پریشونه (تیتراژ سریال رقص روی شیشه) - ادامه میدمت - شبای نیلوفری -چه حالی میشی

-مثل ماهی - نبین الان خستم - تو مثل دریایی