تل‌آویو و حیفا را مثل صحرای "آتاکاما" می‌کنیم

 اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق در جریان کنگره بزرگداشت شهدای مدافع مقدسات که با عنوان "او شما را برگزید" در بغداد برگزار شد، با هشدار به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: از روزی بترسید که پرچم‌های "یا زهرا" برافراشته شود، چراکه در چنین روزی نمی‌توان تل‌آویو و حیفا را از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی تمییز داد.

وی افزود: نجباء هشت سال قبل در چنین روزهایی به ندای حضرت زینب علیها سلام لبیک گفتند و به رغم وجود جنگ تبلیغاتی شدید، به سوریه رفتند و شعار "زینب بار دیگر اسیر نخواهد شد" را سر دادند. همه دنیا گمان می‌کرد دولت سوریه پایان خواهد یافت و رفتن ما به آنجا اقدامی بی‌پروا است و چیزی را تغییر نخواهد داد اما امروز و پس از گذشت هشت سال همه به درستی حضور ما در سوریه پی برده‌اند.

الکعبی در ادامه ضمن اشاره به پیروزی محور مقاومت در میادین جهاد علیه نیروهای استکبار و تروریسم تکفیری، تأکید کرد: مقاومت با اقتدار و افتخار کامل آمریکا را در عراق شکست داد و آن را ناگزیر به خروج از کشور کرد. مقاومت کاری کرد که سردمدار بزرگ شرارت برای ورود به عراق باید مانند دزدها و به صورت پنهانی وارد کشور شود. مقاومت همچنین سازمان‌های تکفیری و گروهک‌های جنایتکار را که قرار بود بیش از ۲۰ سال حیات خود را ادامه دهند، ظرف مدت کوتاهی نابود کرد.

این مقام عراقی خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: ما به عنوان گروه مقاومت نظام تک قطبی به رهبری آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسیم. پس ای دولت‌های مستقر در کاخ سفید بدانید که تحریم کارآیی خود را از دست داده و دیگر ابزار دست جهان مستکبران و کشورهای مستبد نیست و نمی‌تواند پیروان امام حسین علیه السلام را وادار به تسلیم و پذیرش ذلت و خواری کند.

الکعبی ادامه داد: از روزی بترسید که پرچم‌های "یا زهرا" برافراشته شوند، چراکه در چنین روزی نمی‌توان تل‌آویو و حیفا را از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی تمییز داد. ما مرد عمل هستیم نه حرف، ما مرد جهادیم و آنچه را به زبان می‌آوریم، اجرا می‌کنیم و لباس رزم را به طور کلی از تنمان در نمی‌آوریم مگر زمانی که سر افعی آمریکا و اسرائیل پرورش دهنده و منبع تروریسم را قطع کنیم.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء  عراق در ادامه به تشکیل تیپ آزادسازی بلندی‌های اشغالی جولان توسط النجباء اشاره کرد و گفت: ما پیشتر تشکیل تیپ جولان را اعلام کردیم تا رژیم صهیونیستی خوب بداند که ما در مقابل طرح‌های تکفیری‌اش تسلیم نخواهیم شد و اجازه نخواهیم داد نمایندگانش مسلمانان را قتل و عام کنند و خودش در امنیت کامل به سر ببرد.

الکعبی با استقبال از اقدامات قهرمانانه ملت یمن در مقابل وحشیگری و محاصره عربستان، پیروزی‌های ملت یمن را موجب شگفتی جهان و مایه آبروریزی آل سعود و حامیانشان توصیف کرد.

وی در پایان سخنرانی خود خاطرنشان کرد: النجباء به طور کامل از آیت الله خامنه‌ای و مراجع عظام پیروی می‌کند و بیانات این بزرگواران، اظهارات یا تحلیل معمولی نیست، بلکه وعده‌های نایب امام زمان (عج) است که ما در انتظار تحقق آن‌ها هستیم و معتقدیم که پیروزی مستضعفان نزدیک است و ما نیز تا آن زمان کنار فرزند زهرا علیها سلام خواهیم ایستاد.