محمدی گلپایگانی: مردم در انتخابات به ندای ملکوتی رهبری پاسخ مثبت دادند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای برای انتصاب محسنی اژه‌ای را بار دیگر قرائت کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در انتخابات پر شور امسال زن و مرد با تمام سختی ها و گرفتاریی‌ها به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد بودیم در روز انتخابات صف‌های طولانی پای صندوق‌های رای تشکیل شد.ماه خرداد، ماه بابرکتی بود و ۲۸ خرداد قطعا از ایام‌الله است.

وی ادامه داد: این‌ها در حالی است که موج و بمباران تبلیغات ضد انقلاب به صورت سمعی و بصری در فضای مجازی انجام دادند و این آدم‌های بدبخت فراری که ریزه خوار دشمن هستند تبلیغ کردند و گفتند که پای صندوق‌ها نروید، اما هیچ کدام از این موارد در مردم اثر نداشت.برخی انتظار داشتند روز ۲۸ خرداد حوادثی در کشور پیش بیاید اما آب از آب تکان نخورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: جهانیان حیرت کردند که مردم پای حرف رهبر خود ایستادند و باید از مقام معظم رهبری و دست اندرکاران این انتخابات تشکر کنم.

وی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت:برای شما همین بس که حضرت آقا برای شما از کلمه افتخار آمیز استفاده کردند و این برای شما سند افتخار است. در دوره کوتاه ریاست آقای رئیسی در قوه قضاییه آنچنان تحولی در دستگاه قضا ایجاد کردند که آثار آن مشخص است کارخانه‌های بسیاری بسته شده بودند و احیا شدند و در سفر‌های متعدد آقای رئیسی به استان‌های مختلف در مردم امید ایجاد شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:به امید خدا مشکلات مردم حل شود و ما برای موفقیت آقای رئیسی دعا می کنیم.

وی درباره رئیس جدید قوه قضاییه گفت: وی از ابتدای کار طلبگی خود را آغاز کرد و توسط آیت الله قدوسی جذب کار شد و پله به پله مراحل مختلف را طی کرد قاطعیت در محسنی اژه‌ای وجود دارد من خود شاهد بودم شخصی مرتکب تخلف شده بود.دو ویژگی برجسته آقای محسنی اژه‌ای قاطعیت و ساده‌زیستی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: محسنی اژه‌ای زندگی طلبگی ساده‌ای دارد و این نیاز مسئولان امروز ما است، آن‌ها نباید مشکلات را فراموش کنند. شاه بدبخت مقابل مدرسه فیضیه و کنار حرم حضرت معصومه آنچه لایق خود بود را به روحانیون نسبت داد و ما از این روز‌ها گذر کرده ایم و یادمان نرود که نعمت نظام جمهوری اسلامی را باید با چنگ و دندان نگه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت:به امید خدا آقای محسنی اژه‌ای با توصیه‌های حضرت آقا توفیق بیشتری خواهند داشت و من آینده‌ای درخشان را در دوران ریاست وی انتظار دارم.