وضعیت قرمز در پرسپولیس

پس از ماجراهای خون بار اهواز و توییت حسین ماهینی علیه کانون هواداران باشگاه، امروز در تمرین سرخ ها لیدرها بازیکنان را تشویق نکردند و همین مسئله باعث ایجاد تنش و درگیری بین افراد حاضر روی سکوها شد. تماشاگرانی که می گفتند ما به عشق بازیکنان به اینجا آمده ایم و اصلا احتیاجی به لیدر هم نداریم.

تنش زیادی بین هواداران و لیدرها از ابتدای تمرین وجود داشت و در نهایت کار به درگیری لفظی و فیزیکی کشید. حسین ماهینی که یکی از اصلی ترین اهداف این اعتراضات و درگیری ها بود در جمع هواداران پرسپولیس حاضر شده و خطاب به لیدرهای باشگاه گفت: «حرف اضافی نزنید. من در پرسپولیس خواهم ماند!»

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در حمایت از سیدجلال حسینی و حسین ماهینی به شدت این دو بازیکن را تشویق کردند. کاری که البته چندان به مذاق لیدرهای مخالف بازیکنان خوش نیامد و باعث شد آن ها تا با توسل به زور و چاقو تلاش کنند که جو را به نفع خود تغییر دهند.

در پی اتفاقات رخ داده در تمرین امروز پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه با سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان با تجربه تیمش جلسه ای فوری برگزار کرد. جلسه ای که خروجی آن هنوز مشخص نشده است.