سپاهان اصفهان میزبان پارس جنوبی جم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه 17 اسفند‌ ماه در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف جنوبی خود، پارس جنوبی جم خواهد رفت.

طلایی‌پوشان که هفته گذشته اولین شکست خود در لیگ برتر را در تبریز و مقابل تراکتورسازی متحمل شدند، خوب می‌دانند فرصتی برای امتیاز‌ سوزی ندارند و باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی 3 امتیاز هر بازی را کسب کنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که با یک بازی کم‌تر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند برای ماندن در کورس قهرمانی باید در بازی مقابل پارس جنوبی که بعد از حدود 3 ماه وقفه حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود، پیروز شوند.

پارس جنوبی جم که در میانه جدول قرار دارد در 7 بازی گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کرده است و به نظر می‌رسد حریف چندان سختی برای سپاهان نباشد؛ البته شاگردان مهدی تارتار انگیزه خوبی برای جبران کسب اولین برد خود برابر سپاهان دارند.

داوران دیدار سپاهان و پارس جنوبی

این بازی از ساعت 16 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و بیژن حیدری به همراه فرهاد مروجی، محمد هاشمی‌نسب و محمد‌علی پور‌متقی قضاوت این بازی را برعهده دارد، روح‌الله شریفی و حسین زیادی نیز کمک‌داوران اضافی این دیدار هستند؛ فریدون اصفهانیان نیز ناظر داوری این دیدار است.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما بازیکنی از این تیم محروم نیست؛ در تیم پارس جنوبی جم نیز مجتبی لطفی محروم است.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته مهمان تراکتورسازی تبریز بود و به شکست 2 بر صفر رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 10 پیروزی و 8 تساوی و یک باخت و با 38 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی حضور دارند.

پارس جنوبی جم هم هفته قبل میزبان سایپا بود و در پایان با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسید؛ شاگردان تارتار با 6 پیروزی، 7 تساوی و 7 باخت و 25 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

با توجه به این‌که پارس جنوبی جم دومین حضور خود در لیگ برتر فوتبال را تجربه می‌کند این دو تیم سابقه تنها 3 بازی با یکدیگر در لیگ برتر را دارند که هر 3 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ بازی رفت در جم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی با 10 گل بهترین گلزن است و مهرداد محمدی 4 و سجاد شهباز‌زاده و عزت‌الله پورقاز هرکدام 3 گل به ثمر رسانده و در رده‌های بعدی هستند؛ در پارس جنوبی جم محمد نوری و مجید علیاری با 4 گل بهترین گلزنان این تیم هستند و عماد میرجوان و ابراهیم صالحی نیز هرکدام 3 گل به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه

ماشین‌سازی تبریز - تراکتورسازی تبریز

استقلال خوزستان - پیکان

سایپا - فولاد خوزستان

پدیده شهر خودرو - ذوب‌آهن اصفهان

جمعه 17 اسفند‌ماه

سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم

نساجی مازندران - پرسپولیس

صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت

استقلال تهران - نفت مسجد سلیمان