اولین ناسازگاری با پرسپولیسی شدن وحید امیری

 ظاهرا عزم مدیران باشگاه پرسپولیس جزم است که یک جدا شده دیگر را هم برگردانند و وحید امیری را نیز دوباره سرخپوش کنند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بیشتر هواداران پرسپولیس در نظرسنجی‌های مختلف با بازگشت امیری مخالفت کرده‌اند، اما باشگاه باز هم در مسیر عکس خواسته هواداران در حرکت است؛ درست مثل داستان کنعانی‌زادگان و فرشاد احمدزاده. به هر حال دیگر نیازی به بازگویی نیست که پرسپولیس مهاجم می‌خواهد و در حال حاضر با ترافیک شدیدی در پست وینگر مواجه است.

اخبار ورزشی- جایی که وحید جذب می‌شود، سرخ‌ها الان مهدی ترابی و امید عالیشاه را در اختیار دارند. حالا خودتان بگردید و ببینید چرا چند دقیقه بعد از انتشار ویدیویی از امیری که در آن گفته: «به پرسپولیس برمی‌گردم»، ناگهان برای اولین بار خبر پیشنهادهای خارجی عالیشاه و احتمال جدایی او منتشر می‌شود. امید نیم‌فصل دوم پارسال رقابت با تنها یک بازیکن یعنی ترابی را تاب نیاورد و بعد از برد داربی، علیه کادرفنی مصاحبه کرد. حالا رقیب گرانقیمت و ملی‌پوش دیگری برای او در راه است.

جالب اینکه مجاری رسانه‌ای مصاحبه اعتراضی عالیشاه در فصل گذشته، همان‌هایی هستند که امروز ناگهان خبر پیشنهاد خارجی امید را رو کردند. الان دیگر پیدا کردن پرتقال‌فروش زیاد کار سختی نیست. شما فقط فکر کنید کالدرون تازه‌وارد چطور قرار است تیمی با این همه مدعی را جمع کند؟ اگر صلاح می‌دانید به مردم بگویید دقیقا دارید چه کار می‌کنید آقای عرب؟