پکیج تور مارماریس را از کدام سایت رزرو کنیم؟

مارماریس به بهشت سواحل مدیترانه معروف است و طرفداران زیادی دارد. درطول سال افراد زیادی این منطقه را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ زیرا این شهر جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد. در این منطقه دو اسکله ساخته شده و به‌همین ‌دلیل مارماریس در همه دوران‌ها یکی از مهم‌ترین مناطق ترکیه به‌شمار می‌رفت. در این شهر ساحلی امکان تجربه غواصی وجود دارد. اگر قصد دارید به مارماریس سفر کنید، این مطلب را تا پایان بخوانید. ما در ادامه به معرفی یکی از مکان‌های تاریخی و دو مرکز تفریحی این شهر می‌پردازیم. همچنین بهترین سایت برای رزرو تور مارماریس را معرفی خواهیم کرد.

قلعه و موزه مارماریس

این مکان حدود پنج هزار سال قدمت دارد و سال 1044 توسط ایونی‌ها ساخته شد. اسناد نشان‌دهنده آن است که اسکندر در دوران حکومت خود این قلعه را بازسازی کرده است. قلعه مارماریس در دوران حکومت سلطان سلیمان نیز بازسازی شد، همچنین در این زمان مادر سلطان سلیمان یک کاروانسرا هم در آن ساخت. این پادشاه از قلعه مارماریس به‌عنوان پایگاه نظامی استفاده کرد. در دوران جنگ جهانی اول، فرانسوی‌ها زیان‌های زیادی به این قلعه وارد کردند. تا سال 1970 قلعه مارماریس یک مکان اقامتی بوده و در داخل آن 18 خانه وجود داشت. درحال‌حاضر این قلعه به موزه تبدیل شده و هفت بنا سرپوشیده دارد. دو ساختمان این مکان به یک سالن تبدیل شده و در آن آثاری از دوران هلنیستی، رومی و بیزانس در معرض دید عموم قرار گرفته است. در یکی‌ دیگر از سالن‌های موزه مارماریس فرش، مبل، لوازم آشپزخانه، سلاح و زیورآلات وجود دارد. بقیه سالن‌ها برای نمایش آثار هنری مانند نقاشی و... مورداستفاده قرار می‌گیرند. این مجموعه بین ساعات هشت تا 19 آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود. قلعه و موزه مارماریس داخل شهر قدیمی و پشت تپه‌های مارینا واقع شده است. برای رفتن به این موزه باید به مارماریس مرکزی بروید.

81

پارک دلفین مارماریس

این دلفیناریوم در فاصله کمی از اقامتگاه ساحلی گرند مارس واقع شده است و فاصله‌ای حدودا پنج کیلومتری با مرکز مارماریس دارد. در فصل تابستان برنامه‌های ویژه‌ای برای گردشگران تور مارماریس وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند همراه‌ مربی با دلفین‌ها شنا کنند. لمس و مشاهده بازی‌گوشی‌های دلفین‌ها یکی از منحصربه‌فردترین برنامه‌هایی است که در این مجموعه اجرا می‌شود. زمان هر سانس شنا با دلفین‌ها 20 دقیقه است. شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها باید جلیقه نجات بپوشند و بزرگسالان نیز باید همراه کودکان در استخر شنا کنند. این مجموعه فقط یک پارک دلفین نیست و در آن سرویس‌هایی برای درمان دلفین‌ها ارائه می‌شود. همچنین در این مرکز برنامه‌های توانبخشی برای دلفین‌ها اجرا خواهد شد. به‌دلیل ارائه این خدمات، پارک دلفین مارماریس اولین و تنها دلفین‌تراپی در خاورمیانه به‌حساب می‌آید. همچنین در این مجموعه امکان درمان بچه دلفین‌ها یا دلفین‌های معلول فراهم شده است. پارک دلفین مارماریس توسط متخصصان آلمانی و یک شرکت خصوصی آلمانی ترکی مدیریت می‌شود. به‌دلیل وجود متخصصان حرفه‌ای، این مجموعه بهترین مکان برای درمان دلفین‌ها در دنیا به‌شمار می‌رود.

غواصی در مارماریس

یکی از تفریحات پرطرفدار در مارماریس غواصی است. این مکان یکی از بهترین مناطق ترکیه برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی در ترکیه محسوب می‌شود. لازم نیست که شما تجربه انجام این ورزش را داشته باشید؛ زیرا در مراکز غواصی مارماریس امکانات کافی برای انجام این ورزش وجود دارد و می‌توانید با خاطری آسوده به دل آب بزنید. همراه شما یک مربی حرفه‌ای داخل آب می‌آید تا درصورت بروز مشکل کمکتان کند. در دریای این شهر انواع ماهی‌های رنگارنگ و پوشش‌های گیاهی به‌چشم می‌خورد که جذابیت غواصی را دوچندان می‌کند. تور غواصی مارماریس حدود 9 ساعت طول می‌کشد و در این زمان نهار و میان‌وعده دراختیار گردشگران قرار می‌گیرد. برخی از تورها این ورزش را در برنامه کاری خود قرار می‌دهند. امکانات ویژه‌ای دردسترس افراد حرفه‌ای است و حتی آن‌ها می‌توانند شب‌ها به دریا بروند. به‌دلیل مجهز بودن این مرکز، قیمت بازدید از آن نیز بالا است؛ اما افراد مبتدی باید به بخش کم امکانات‌تر مراجعه کنند. این مراکز قیمت مناسب‌تری دارند.

82

بهترین سایت رزرو تور

با گسترش فضای مجازی سایت‌های مختلفی برای ارائه خدمات غیرحضوری تاسیس شدند. یکی از این سایت‌ها علی بابا است که در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری سفر سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. درحال‌حاضر این شرکت، بزرگ‌ترین شرکت خدمات گردشگری در ایران محسوب می‌شود. علی بابا با بسیاری از آژانس‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل طرف قرارداد بوده و همین موضوع باعث می‌شود، بتوانید ارزان‌ترین تورها را از این سایت رزرو کنید. علی بابا به شما تضمین خواهد داد که کم‌ترین قیمت بازار را ارائه می‌کند.

برای رزرو تورهای لحظه آخری استانبول یا سایر تورها باید به بخش تور این سایت رفته و اطلاعاتی از قبیل تاریخ، مبدا و مقصد را وارد کنید. پس از وارد کردن این اطلاعات، همه تورها به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین با فعال کردن گزینه تورهای لحظه آخری، می‌توانید این تورها را رزرو کنید. علی بابا تنها شرکتی است که بخشی از هزینه لغو تورهای لحظه آخری را به حساب شما باز می‌گرداند. علاوه‌بر تور می‌توانید هتل و بلیط هم رزرو کنید.

ما در این مطلب بهترین سایت برای پکیج تور مارماریس و سه مورد از پرطرفدارترین مکان‌های گردشگری تفریحی این شهر را معرفی کردیم. خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره مارماریس و جاذبه‌های گردشگری آن با ما به‌اشتراک بگذارید.