ایران ون رنتال در شیراز و اصفهان

این روزها بازار اجاره‌ی خودروها مخصوصاً ون در حال افزایش است و یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه کسب و کار مناسبی را برای خود دست و پا کرده، ایران ون رنتال نام دارد که محبوبیت زیادی را در بین مردم بدست آورده است. با توجه به این که خودروهای ون از ظرفیت مناسبی برخوردار هستند به خوبی این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا با دست کاملاً باز به اجاره و استفاده از این خودرو بپردازند. در حال حاضر شرکت ایران ون رنتال در شهرهای شیراز و اصفهان به علاقمندان سرویس می‌دهد که در ادامه به توضیحات مفصلی در این خصوص خواهیم پرداخت.

اجاره ون

انواع خدمات اجاره ون در شیراز

از جمله خدمات شرکت ایران ون رنتال اجاره ون در شیراز است که اگر بخواهیم به صورت کامل‌تر این خدمات را عنوان کنیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • گشت شهری

همان طور که می‌دانید شهر شیراز از جمله شهرهایی محسوب می‌شود که جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که از جمله می‌توان به باغ ارم شیراز، حمام وکیل، ارگ کریم خان زند، آرامگاه بابا کوهی، مسجد نصیر و مواردی از این دست اشاره کرد. حال اگر بخواهید که در طول یک شبانه‌روز و به صورت دسته‌جمعی و همچنین با خیال راحت‌تری به این جاذبه‌های گردشگری سر بزنید نیاز به یک ون خواهید داشت که می‌توانید از اجاره ون شیراز شرکت ایران ون رنتال استفاده کنید. به طور کلی به جهت گشت درون شهری در شیراز استفاده از اجاره ون توصیه می‌شود.

  • ترانسفر فرودگاهی

در کنار گشت درون شهری در شیراز برای جا به جایی‌های فرودگاهی نیز می‌توانید از خدمات اجاره ون استفاده کنید. در واقع خدماتی که این شرکت برای ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته است، مربوط به فرودگاه شهید دستغیب خواهد بود. به طور کلی ترانسفر فرودگاهی به دو شکل تشریفاتی و معمولی انجام خواهد شد که این امکان بنا به نیاز افراد در اختیارشان قرار داده خواهد شد. استفاده از ون‌های لوکس که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت از جمله خدماتی است که برای ترانسفر ویژه فرودگاهی در نظر گرفته می‌شود.

  • سفر به استان‌های دیگر

از دیگر خدمات شرکت ایران ون رنتال می‌توان به کرایه ون توریستی از شیراز به سایر استان‌های دیگر اشاره کرد. به طور کلی اگر خواهان یک سفر کم دغدغه و آرام هستید و در کنار آن علاقه به کاهش هزینه‌های سفر دارید، کافی است که از خدمات اجاره ون این شرکت استفاده کنید. دقت کنید که ون‌های در نظر گرفته شده با راننده اجاره داده خواهد شد و در هر یک از خدمات عنوان شده نیازی به رانندگی نخواهید داشت. البته اگر نیاز به راننده ندارید، می‌توانید این موضوع را با مدیریت شرکت در میان بگذارید تا بررسی شود.

انواع خدمات اجاره ون در اصفهان

از جمله خدمات شرکت ایران ون رنتال مربوط به اجاره ون در اصفهان است که اگر بخواهیم به صورت کامل‌تر این خدمات را عنوان کنیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

اجاره ون

  • گشت شهری

پوشش دهی خدمات شرکت نام‌ برده برای اصفهان نیز باعث شده است تا افراد بیشتری نسبت به اجاره خودرو ون اقدام کنند. شهر اصفهان نیز دقیقاً مانند شیراز از جاذبه‌های گردشگری خوبی برخوردار است که اگر یک روز کامل هم برای سر زدن به امکان تفریحی این شهر وقت بگذارید باز هم نیاز خواهید داشت تا روزهای آینده را نیز به این کار اختصاص دهید. حال اگر می‌خواهید گشت شهری بهتر و کم هزینه‌تری داشته باشید اجاره ون اصفهان می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این موضوع وقتی ارزش بیشتری خواهد که قصد داشته باشید با تعداد نفرات بالا به گردشگری بپردازید.

  • ترانسفر فرودگاهی

از دیگر خدمات شرکت ایران ون رنتال ترانسفر فرودگاهی در شهر اصفهان آن هم برای فرودگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده است. فرقی نمی‌کند که منتظر مهمان خارجی هستید و یا قصد استقبال یا بدرقه مهمان‌های داخلی را دارید. برای این منظور فقط کافی است که با استفاده از خدمات این شرکت یک ون را اجاره کنید تا تماماً در اختیارتان باشد. اگر نیاز به راننده هم داشته باشید این کار میسر خواهد بود. پر واضح است که خدمات جا به جایی فرودگاهی توسط این شرکت در دو نوع ویژه و معمولی ارائه می‌شود.

  • سفر به استان‌های دیگر

اگر به سفرهای دسته‌جمعی علاقمند هستید و هم اکنون در شهر اصفهان زندگی می‌کنید، به راحتی می‌توانید برای هر نقطه از ایران یک خودرو ون اجاره کنید و با کمترین دغدغه به مسافرت بپردازید. دقت کنید که حتی اجاره یک مسیر از سفر نیز برایتان میسر است و اجباری به کرایه‌ی رفت و برگشت ون نخواهد بود. ضمناً توجه کنید که اگر کرایه ون با راننده صورت گیرد، طبق قوانین شرکت، تأمین خورد و خوراک راننده نیز بر عهده اجاره کننده ون است.

ون‌های در نظر گرفته برای اجاره در شرکت ایران ون رنتال

اما شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که چه ون‌هایی را می‌توانید برای خدماتی که معرفی کرده‌ایم، اجاره کنید. در پاسخ باید عرض کنیم که در حال حاضر شرکت ایران ون رنتال دو ون بسیار مناسب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که ون‌های تویوتا هایس و هیوندای H350 نام دارند. ظرفیت هر کدام از این دو ون حداکثر 13 نفر و دارای امکانات بسیار خوبی مانند وسایل سرمایش، گرمایش و صندلی‌های راحتی است. گفتنی است که هزینه‌ی اجاره‌ی هر کدام از این دو ون بسته به نوع اجاره و تعداد نفرات دارد که برای این منظور می‌توانید با مدیران شرکت گفتگو کنید.

اجاره ون3

خدمات اجاره ون در ایران ون رنتال

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله، چنانچه در دو شهر شیراز و اصفهان نیاز به اجاره‌ی ون آن هم از دو نوع تویوتا هایس و هیوندای H350 دارید، کافی است که با پشتیبان‌های شرکت ایران ون رنتال تماس بگیرید تا به صورت کامل در جریان شرایط اجاره این خودروها با ظرفیت بالا قرار بگیرید. همان طور که عنوان کردیم برای گشت و گذار در شهر و جابجایی فرودگاهی و همچنین برای سفر به استان‌های دیگر می‌توانید از خدمات بسیار مناسب این شرکت بهره ببرید. ضمناً چنانچه سوال یا ابهامی در خصوص شرایط اجاره و چگونگی تحویل خودرو ون دارید، می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با همکاران ما در بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://iranvanrental.com/ مراجعه نمایید.