معرفی 8 نفر از حرفه ای ترین گیمرها در دنیا که درآمد میلیونی دارند

دنیای گیم دنیای فوق العاده‌ای است؛ نه تنها می‌تواند علاقمندانش را سرگرم کند و به زندگی‌شان هیجان بیشتری بدهد؛ بلکه می‌تواند درآمدهای میلیون دلاری را نصیب گیمرهایی کند که به صورت تخصصی بازی می‌کنند و تجارب بی‌نظیری در زمینه بازی دارند. این درآمد هم تنها از راه شرکت در مسابقات نصیب گیمرها نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از آن‌ها در کنار مسابقات، کانال‌هایی برای نشان دادن بازی‌های کامپیوتری دارند یا به شرکت‌های بازی‌ساز مشاوره می‌دهند، بعضی‌هایشان هم خودشان تهیه کنندگی و طراحی بازی‌ها را به عهده می‌گیرند. جالب است بدانید این گیمرها بسیار جوان و موفق هستند. در این مقاله ما به سراغ معرفی هشت گیمر بسیار حرفه‌ای با درآمدهای میلیون دلاری در سال 2019 رفته‌ایم. این گیمرها را مجله معتبر فوربز انتخاب کرده است و اطلاعاتی درباره میزان درآمد سالانه، حوزه تخصصی و فعالیت‌های جانبی‌شان هم داده است. این شما و این گیمرهای میلیونر.  

  1. ریچارد تایلر بلوینس

تایلر بلوینس Tyler Blevins یکی از معروف‌ترین و پر درآمدترین گیمرهای دنیا به حساب می‌آید. او متولد سال 1991 است و در آخرین سال‌های دهه سوم زندگی‌اش به سر می‌برد؛ با وجود این وضعیت او کمترین شباهت ممکن را به اغلب هم سن و سال‌هایش دارد.

درآمد تایلر در سال گذشته میلادی حدود 17 میلیون دلار بوده است؛ او یکی از اسپانسرهای برندهایی مثل رد بول Red Bull ، والمارت Walmart، آدیداس Adidas و تبلیغات NFL است.

تایلر علاوه بر اینکه یک گیمر حرفه‌ای است، یک سلبریتی اینترنتی هم محسوب می‌شود. او روی کانال یوتیوبش که به نام مستعار او یعنی نینجا Ninja اختصاص داده شده، تا این لحظه 23 میلیون نفر فالوئر دارد. او لایو بازی‌هایش را پخش می‌کند و دنبال کنندگانش از او تاثیر می‌پذیرند.

تایلر با یک گیمر دیگر به نام جسیکا گاچ ازدواج کرده است و زندگی پر هیجانی را تجربه می‌کند.

  1. Felix Kjellberg

فلیکس ملقب به پیودی پای PewDiePie یکی دیگر از مطرح‌ترین گیمرهای دنیاست. او سال 1989 در سوئد به دنیا آمد و در حال حاضر ساکن انگلستان است. مدت زمان کوتاهی از دانشجوی کارشناسی شدنش نگذشته بود که احساس کرد هیچ علاقه‌ای به رشته‌اش ندارد؛ به همین دلیل دانشگاه را ترک کرد و در یک دکه فروش هات داگ مشغول به کار شد. او در کنار کار کردن در هات داگ فروشی، یک کانال یوتیوب را هم برای خودش تحت عنوان پیودی پای راه انداخت و برای آن محتواهای مختلفی تولید کرد، تا اینکه تعداد اعضای این کانال در سال 2017 به حدی بالا رفت که به بالاترین بازدید یوتیوب تبدیل شد. او علاوه بر اینکه یوتیوبر است، تهیه کننده بازی‌های کامپیوتری هم هست و حتی خودش هم چند بازی طراحی کرده است. گیم اصلی فلیکس Anti-Defamation league است. کارهای خیر انجام می‌دهد و سال گذشته میلادی 15 میلیون دلار درآمد داشته است.

  1. Preston Blaine Arsement

Preston-Blaine-Arsement

پریستون آرسمنت سن و سالی ندارد؛ اگر دقیقش را بخواهید تا اینجای لیست با 25 سال سن از دو گیمر دیگر جوانتر است. درآمد او اما چندان دست کمی از بزرگترهایش ندارد و 14 میلیون دلار می‌رسد. بازی اصلی مورد علاقه او جزو یکی از بهترین بازی هایی است که از امروز باید در لیست خود قرار دهید و برای اوقات فراغت انجام دهید؛ او پادشاه MineCraft است! پریستون علاوه بر کسب درآمد از راه گیمری، یک کانال پر بازدید یوتیوب هم دارد. جالب است بدانید این مرد جوان یکی از نامزدهای گیمر محبوب در مسابقات Kid's Choice Award بوده است.

  1. Mark Edward Fischbach

مارک فیش‌باخ ، ملقب به Markiplier جایگاه چهارم فهرست فوربز Forbes از معروف‌ترین و پر درآمدترین گیمرهای دنیا را به خودش اختصاص داده است. او متولد سال 1989 است و علاوه بر گیمر بودن، یوتیوبر است، بازیگری می‌کند و کمدین هم هست. کانال یوتیوب مارک تا اوایل سال 2020 بیش از 25 میلیون نفر سابسکرایبر Subscriber داشته و هر کدام از ویدئوهایی که می‌گذارد، بیش 12 بیلیون بازدید می‌گیرد.درآمد سالانه مارک به طور متوسط 14 میلیون دلار است. مارک از بین چند ژانر بازی که هر گیمری باید آن‌ها را بشناسد، در ژانر Survival Horror متخصص است و بازی Amnesia:The dark descent بازی تخصصی اوست.

  1. Michael Grzesiek

این گیمر یکی دیگر از گیمرهای جوان فهرست فوربس است. مایکل ملیت کانادایی لهستانی دارد و با کسب درآمد 12.5 میلیون دلاری‌اش توانسته به یکی از ثروتمندترین گیمرهای دنیا تبدیل شود. لقب او در دنیای گیم Shroud (شرود) است و بازی‌ تخصصی او Counter Strike است. او برنده جایزه بهترین سازنده محتوای سال شده و نامزد دریافت جایزه Trending Gamer است.

  1. Daniel Robert Middleton

Daniel-Robert-Middleton

«دنیل میدلتون» یا DanTDM علاوه بر اینکه یک گیمر بسیار حرفه‌ای است؛ همچنین یکی از شخصیت‌های یوتیوبر معروف در دنیا و خیلی معروف در انگلستان است. او که سال 1991 در همین کشور به دنیا آمده، کانالی با 22.5 میلیون نفر اعضا و بیش از 16 بیلیون بازدید کننده دارد. بازی تخصصی دنیل، بازی محبوب ماینکرافت MineCraft برای پی اس 4 و یا کامپیوتر و بازی انحصاری نینتندو سوئیچ، یعنی Pokemon است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. درآمد دنیل میدلتون در سال گذشته 12 میلیون دلار بوده است.

  1. Evan Fong

رتبه هفتم این فهرست به ایوان فانگ ملقب به VanossGaming تعلق دارد. او یک کانادایی تبار است که توانسته با گیم و یوتیوبینگ درآمد 11.5 میلیون دلاری به خودش اختصاص دهد. کانال یوتیوب ایوان 25 میلیون نفر عضو دارد و تعداد بازدید ویدئوهایش به 12.3 بیلیون بار می‌رسد. او در Pranormal Action Squad نقش یک شکارچی هیولا را بازی کرد. این برنامه یک انیمیشن کمدی بزرگسال است که به صورت سریالی برای شبکه‌های وب محور ساخته شده است. یوتیوبرهایی مثل ایوان به عنوان مهمان ویژه در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

  1. Sean McLoughlin

مک لافلین ملقب به Jacksepticeye با 11 میلیون دلار درآمد نفر هشتم این فهرست است. مک لافلین در کنار گیمینگ کانال یوتیوب 23 میلیون نفری دارند و در آن ویدئوهای مختلفی از بازی‌های متنوع را آپلود می‌کند. جالب است بدانید این گیمر ایرلندی با دیگر گیمر معروف که در همین فهرست با او آشنا شدید، مارک فیشباخ، شریک است و با هم یک برند لباس را راه اندازی کرده‌اند. کانال یوتیوب او با 12 بیلیون بازدید پر بیننده‌ترین کانال یوتیوب در ایرلند شناخته شده است. او متولد 1990 است و 30 سال دارد.