با جدیدترین های شیائومی در 19کالا بیشتر آشنا شوید

شیائومی نامی است که سال های کمی از شروع این نام می گذرد ولی در همین سالیان اندک به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی های موبایل و پرطرفدارترین ها در بین آن ها تبدیل شده است. مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون اصل را بر سود کمتر و فروش بیشتر قرار داد و همین امر یعنی قیمت گوشی شگفت انگیز این کمپانی، شیائومی را به رویایی تبدیل کرد که در مدت اندکی به حقیقت پیوست.

این گوشی ها به دلیل کیفیت فوق العاده بالایی که دارند و قیمت گوشی بسیار مناسبشان امروزه در دستان بسیاری از افراد دیده می شوند. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 به دنیا معرفی شد و شاید در ابتدا کسی باور نمی کرد که گوشی شیائومی در مدت زمانی کوتاه به این جایگاه بالا دست پیدا کند ولی به مرور زمان و پس از گذشت مدتی این کمپانی چینی توانست رقبا را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و بازارهای موبایل دنیا را در دستان خود بگیرد. در آینده سایر کمپانی های معروف راه سختی را برای رقابت با شیائومی پیش روی خود خواهند داشت.

همان طور که در بالا گفته شد و برای همه نیز تاکنون روشن شده است عمده ترین علت محبوبیت این گوشی ها قیمت گوشی شیائومی محسوب می شود. ولی در کنار قیمت فوق العاده آن نباید کیفیت، کارآیی و طراحی بی نظیر این گوشی های منحصر به فرد را نیز نادیده گرفت. برای آگاهی هر چه بیشتر از جدیدترین ها، ارزان ترین ها و با کیفیت ترین های شیائومی 19کالا به شما کمک خواهد کرد. یک فروشگاه مجازی به روز و پر از خلاقیت که در این راه همراه شما خواهد بود. در این سایت شما می توانید تصاویری فوق العاده با کیفیت از گوشی های شیائومی ببینید و با ویژگی ها و مشخصات آن ها هر چه بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان محصولات پر از تنوع شیائومی داشته باشید. در این مطلب سعی ما بر این بوده است تا شما را با جدیدترین های شیائومی در سایت 19کالا آشنا کنیم. قطعا آشنایی و خرید جدیدترین گوشی شیائومی امکانات پیشرفته تری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. با ما همراه شوید.

21

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 یکی از جدیدترین محصولات شیائومی است که در آوریل 2020 وارد بازارهای دنیا شد. از طراحی فوق العاده زیبا و خلاقانه این گوشی موبایل هر چه بگوییم شاید کم باشد. فاصله لبه های بسیار کم گوشی، وزن کم، دوربین های پشتی زیبا و ... آن را به یک گوشی بی نهایت دلخواه تبدیل کرده اند. صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی با وضوح 1080x2340  پیکسل شما را شگفت زده خواهد کرد. این نمایشگر با استفاده از پوشش Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و جلوی هر گونه آسیب یا خط و خشی را بر روی صفحه نمایش گوشی موبایل شما می گیرد. از طرفی استفاده از پوشش نانو به منظور مقاومت هر چه بیشتر در برابر مایعات نیز یکی از ویژگی های مثال زدنی این گوشی شیائومی به شمار می رود. باتری به کار رفته در این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر است که بسیار پرقدرت و بادوام بوده و تا مدت زیادی شارژ موبایل را حفظ خواهد کرد. در کنار این مجموعه استفاده از یک فست شارژ 18 واتی به جذابیت های Redmi Note 9 افزوده است. دوربین این گوشی شیائومی علاوه بر ظاهر بی نهایت مدرن و امروزی از کیفیت خارق العاده ای نیز برخوردار است. 4 لنز مجزا می توانند در کنار هم عکس هایی با کیفیت بسیار خوبی خلق کنند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فلش LED, تصویربرداری HDR, قابلیت عکس برداری پانوراما و فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های این دوربین فوق العاده محسوب می شوند. با خرید این گوشی شیائومی از 19کالا لذت استفاده از یک گوشی منحصر به فرد را از آن خود کنید. کاملا واضح است که قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 9 نسبت به ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. در 19کالا این مدل گوشی شیائومی و سایر مدل های آن را با قیمت گوشی فوق العاده ارزان تر تهیه نمایید.

 

یکی دیگر از جدیدترین محصولات شیائومی که در 18 فوریه 2020 در اختیار جهانیان قرار گرفت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro است. خودتان را برای آشنایی با ویژگی های فوق العاده این محبوب ترین شیائومی آماده کنید. طراحی فوق العاده بی نظیر این گوشی شیائومی هر چشمی را به خود خیره خواهد کرد. رنگ های سفید صدفی و آبی آن نیز فوق العاده خاص و جذاب هستند. صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED آن بسیار روان بوده و عملکرد فوق العاده ای دارد. طراحی هایپربلوئید این نمایشگر 6.67 اینچی باعث شده که این نمایشگر حداقل حاشیه ممکن را داشته باشد و ظاهری منحصر به فرد به آن بخشیده است. کافیست سری به 19کالا زده و با دیدن تصویر 360 درجه ای آن خودتان به این نتیجه برسید. این گوشی دارای 4 لنز مجزاست که دوبین اصلی آن 108 مگاپیکسل است، این دوربین عکس هایی در حد دوربین های دیجیتال از بهترین لحظات زندگی شما ثبت خواهد کرد و همیشه از دیدن چنین عکس های با کیفیت و خوش رنگ و جذابی لذت خواهید برد. به جرات می توان گفت همچین دوربین با کیفیتی را در هیچ گوشی دیگری پیدا نخواهید کرد. باتری Mi Note 10 Pro نیز یکی از آپشن های فوق العاده این گوشی شیائومی است که در کنار فست شارژ 30 واتی در مدت 15 دقیقه تا 50 درصد و در زمان 30 دقیقه تا حدود 85 درصد گوشی شما را شارژ خواهد کرد و صرفه جویی در زمان را به شما هدیه خواهد داد. پشتیبانی از شبکه 5G نیز قابلیتی منحصر به فرد است که با داشتن این گوشی می توانید از آن بهره ببرید. داشتن حسگر اثر انگشتی نوری در زیر صفحه نمایش، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 10، استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 بر روی صفحه نمایش و بسیاری از ویژگی های دیگر آن رویای داشتن یک گوشی بالارده با قیمت مناسب را برایتان محقق خواهد کرد. 19کالا این مدل گوشی شیائومی و سایر مدل های آن را با قیمت گوشی فوق العاده مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.