آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

قرار است تیم ویژه‌ای تشکیل و واگذاری املاک را بررسی و نظارت کنند و در مدت کوتاهی گزارشی به شورا ارائه دهند. همچنین قرار بود دو فوریت این طرح تصویب شود اما همه اعضای شورا به آن رای ندادند و فقط اصولگرایان این طرح را امضا کردند.

photo_2016-09-06_18-04-57

این در حالی است که اصلاح طلبان که اخیرا بر اساس گزارش اولیه و طرح سوالات سازمان بازرسی از شهرداری، مدعی واگذاری های املاک شهرداری تهران به اعضای خاص شورای شهر شدند.

از سوی دیگر حقانی عضو اصلاح طلب شورای شهر و از معاونین سابق کرباسچی نیز بر اساس اسناد موجود به رانت خواری 42 میلیاردی پرداخته بود.

اصلاح طلبان شورای شهر طرح بررسی و نظارت از واگذاری املاک در شهرداری تهران را امضا نکردند تا این سوال در اذهان مردم به وجود آید که چرا آنها مخالف این بررسی هستند، مگر نه آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک.

اصلاح طلبان با خبرسازی های اخیر خود نشان دادند می خواهند با هر ابزاری به مقاصد سیاسی خود دست پیدا کنند اگر نه دلیلی وجود ندارد که از طرح بازرسی و نظارت بیمی داشته باشند و آن را امضا نکنند.

سخن از مبارزه با فساد راحت است اما عمل کردن به آن این روزها برای اصلاح طلبانی که فیش های نجومی دوستانشان در دولت و رانت خواری های عضو شورای شهر آنان مشخص شده سخت است.

اصلاح طلبان این مطالبه مردم که نظارت و بازرسی املاک است را باید پاسخ دهند و اینکه چرا این طرح یک فوریتی را امضا نکردند.