پشت پرده دروغ پردازی آمد نیوز علیه خانواده رئیس قوه قضاییه/ پاسخ صریح وزیر اطلاعات

گروه سیاسی- خبری که آنچنان دروغ بودن آن مشخص بود که حتی منجر به خنده ضد انقلاب نیز شد تا جایی که رضا حقیقت نژاد، کارشناس رسانه هایی مانند بی بی سی فارسی و صدای آمریکا که به هر بهانه ای بدنبال تخریب دستگاه قضا هستند، را به واکنش وا داشت.

به گزارش افکارنیوز، کانال دروغ پرداز وابسته به میت ترکیه که توسط روح الله زم اداره می شود هر از چند گاهی با دروغ پردازی و ایجاد شایعات و داستان های واهی به دنبال ایجاد جوی مسموم در فضای مجازی است و هر بار که تهمتی را علیه یکی از مسئولان نظام مطرح کرده دروغ او نقش بر آب شده است.

photo_2017-10-04_10-08-12

photo_2017-10-04_10-08-17

اما به راستی چرا آمد نیوز چنین هجمه ای را علیه آیت الله آملی لاریجانی شروع کرد؟

آیت الله آملی لاریجانی در طول سالهای فعالیت خود بدون هیچ گونه تعارفی سعی در اجرای عدالت داشته و در پرونده های مختلف و بزرگ نشان داده قوه قضائیه با هیچ شخص عهد اخوت ندارد چه احمدی نژاد و مشایی باشد و چه حسین فریدون.

از سوی دیگر مقام معظم رهبری آیت الله آملی لاریجانی را شخصیتی برجسته و دارای شایستگی‌های بالای علمی، عملی، معنوی و فکری معرفی کرده اند و دروغ پردازی های کانال میت ترکیه نشان می دهد که افراد پشت پرده این جریان از عدالت محوری آیت الله آملی لاریجانی به ستوه درآمده اند و در هدف اصلی خود یعنی حرکت در مسیر تخریب و ترور شخصیت های نظام گام بر می دارند.

از سوی دیگر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره دروغ این کانال تلگرامی م گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.

وی گفت آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح شده است.

وی درباره برخی شایعات پیرامون دستور رئیس‌جمهوری برای رسیدگی به موضوع مورد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی مبنی‌بر اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است.

نکته ای که وزیر اطلاعات می گوید نکته ای مهم و قابل توجه است و آن اینکه وزارت اطلاعات یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور است، حالا این کانال تلگرامی که سرکردگن ان خود از وطن فروشان به حساب می آیند سعی دارند اقدام به معرفی جاسوسان در کشور کنند ، این کار آنها جز خنده و مضحکه شدن پیش عام و خاص هیچ مفهوم دیگری ندارد و بهتر است گردانندگان اصلی آمد نیوز بدانند ملت ایران هیچگاه شایعه سازی ها و دروغ هایشان را باور نخواهد کرد.