واکنش اللهیار صیادمنش به لقب ماشین گلزنی

در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین، روز یکشنبه تیم فوتبال زوریا لوهانسک به لطف درخشش اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود موفق شد مقابل تیم لووف با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کند و جایگاهش در رده سوم جدول را مستحکم تر کند.

صیادمنش در این دیدار و در نیمه نخست، 2 گل برای زوریا لوهانسک به ثمر رساند و در بین دو نیمه از زمین مسابقه بیرون رفت و جایش را به شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی زوریا داد.

درخشش صیادمنش با لباس زوریا در ماه گذشته باعث شد تا او عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین را از آن خودش کند. پس از درخشش او در بازی مقابل لووف، وب سایت رسمی باشگاه زوریا لوهانسک گفتگوی کوتاهی را با صیادمنش ترتیب داده است که آن را در زیر مرور می کنیم:

درود بر تو اللهیار. در مورد مسابقه آخر چه چیزی می توانید بگویید؟

من صمیمانه از شما به خاطر سخنان خوب و تعریف هایتان متشکرم.  بابت پیروزی زوریا، حس بسیار خوشایندی دارم. همه ما برای رسیدن به پیروزی بازی کردیم و به آن دست یافتیم.

شما به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه شناخته شدید. در این مورد صحبت کنید.

من یک فوتبالیست هستم و هر کاری که بتوانم برای تیم انجام می دهم. حمایت هواداران یک امتیاز مطلق است و من صمیمانه از آنها به خاطر این موضوع تشکر می کنم، اما من بخشی از تیم هستم و همه بچه ها برای رسیدن به یک نتیجه مثبت بازی می کنند. بنابراین، همه آنها شایسته این عنوان هستند.

به طور کلی درباره زوریا چه احساسی دارید؟ بچه ها شما را "ماشین گلزنی" صدا می کنند.

بله، بچه ها همیشه از من حمایت می کنند. برای سازگاری با شرایط جدید، به من زمان داده شد و من به آسانی خودم را با آن وفق دادم. من نیز به نوبه خود از هم تیمی هایم برای حمایتشان تشکر می کنم. در اینجا خیلی راحتم. من همچنین از مدیریت و هواداران برای حمایت و پشتیبانی هایشان تشکر می کنم. اعتماد برای من ارزش زیادی دارد.

عکس اللهیار صیادمنش

در مورد مشکلاتت با زبان و صحبت کردن در اینجا بگو؟

من به چندین زبان صحبت می کنم. من می توانم هم به انگلیسی و هم به ترکی پاسخ دهم. کمی روسی هم می فهمم. به این ترتیب هیچ مشکلی از لحاظ زبانی وجود ندارد.

به طور کلی زندگی در زاپروژیا (شهر محل اسکان اللهیار و تیم زوریا)  چگونه است؟

شهر خوب و دلپذیری است. همانطور که زندگی در هرجای دیگر مزایایی دارد، پس مشکلاتی هم وجود دارد. اما البته اینجا مزایایش بیشتر است. اما من منحصراً روی تمرین و آموزش تمرکز دارم و همه توانم را برای تیم می گذارم.