بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس| همسر علی نعمتی کیست؟

علی نعمتی مدافع پرسپولیس جزو بازیکنان خوب و با کیفیت تیم پرسپولیس است. علی نعمتی توانسته در این فصل خود را به هواداران پرسپولیس ثابت کند.

زندگینامه علی نعمتی بازیکن پرسپولیس

علی نعمتی مدافع پرسپولیس متولد ۱۹ فروردین ماه، سال ۱۳۷۴ در شهر نیشابور است. قد علی نعمتی١/٨٢متر می باشد و در پست مدافع توپ می زند.

علی نعمتی در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به باشگاه پرسپولیس رفت.

بیوگرافی علی نعمتی

علی نعمتی با سعی و تلاش بسیار به آرزویش رسید،اکنون در تیم پرسپولیس یکی از تیم‌های عظیم و شناخته شده‌ی ایران، که پنج قهرمانی پشت سر هم را در لیست کارنامه خود دارد. توپ می‌زند.

تیمهای علی نعمتی

فوتبال را از شهر خودش نیشابور آغاز نمود و با رفتن به تیم پدیده، شهر خودرو توانست بسیار حرفه ای در لیگ برتر کشورمان فوتبال را تجرب کند، او همچنین در سال ۹۸ با حضورش در تیم پدیده لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجرب کرد.

عکس علی نعمتی

نعمتی در سال ۲۰۱۷ در تیم پدیده بازی کرد و پس از جدا شدن از این تیم در سال ۲۰۲۱ به تیم پرسپولیس رفت.

بازیکن پرسپولیس جزء تیم ملی فوتبال نوجوان ها بوده است، که در سال های قبل به خاطر علاقه به موتور سواری دچار یک تصادف شد، که این اتفاق سبب شد از تیم ملی نوجوانان ها جا بماند.

ازدواج علی نعمتی و همسرش

علی نعمتی مدت هاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد، همسرش در شهر نیشاپور ساکن است و مشغول درس خواندن می باشد

علی نعمتی یک نشان حلقه در فضای مجازی به نشانه متاهل بودن در قسمت بیو به نمایش گذاشته است، ولی تا به حال هیچ گونه عکسی با همسر ایشان انتشار نشده است.

علی نعمتی و همسرش

این بازیکن فوتبال مدافع فصل قبل تیم پدیده مشهد که بعد از مالکیت مجدد فرهاد حمید اوی، در این باشگاه، مبلغ رضایت نامه‌ی خودش را به او داده بود، بعد از بررسی برگه فسخ قرارداد خود در ۲ شهریور سال ۱۴۰۰ بعد از مذاکرات آخر مدیر های پرسپولیس قرارداد سه ساله خودش را با این باشگاه منعقد نمود و به طور جدی به جمع شاگردهای یحیی گل محمدی پیوست.

علی نعمتی در پرسپولیس

علی نعمتی در یک مصاحبه در مورد رفتن به پرسپولیس بیان می‌کند: «خداوند را شکر که این ماجرا برای من پیش آمد، پس از نیم فصل، من بسیار در فکر این ماجرا بودم و ۱۲ روز به طور جدی پیگیر آن بودم. من از کادر فنی پرسپولیس که به من اعتماد کردند، متشکرم و آرزو می کنم که بتوانم جبران کنم و سعی می کنم یک سرباز بسیار خوب برای باشگاه پرسپولیس و طرفداران بزرگ این تیم باشم.

آرزو می کنم که بتوانم برای بار دیگر شاگردبسیار خوبی برای گل‌محمدی باشم و سعی می‌کنم مانند شهرخودرو سرباز خوبی برای ایشان باشم.

پیج اینستاگرام علی نعمتی

پیچ صفحه شخصی علی نعمتی با نام ali__nemati3 فعال می باشد.

علی نعمتی از دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشته است، تا اینکه ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۶ در سن ۲۲ سالگی با تیم ” پدیده ” مشهد آغاز نمود. وی برای تیم پدیده ۹۱ بار به میدان رفته‌ است.

نعمتی با بازی درخشان خود توانست توجه بسیاری از مدیران را به به خود جذب نماید. اما در نهایت سرمربی باشگاه پرسپولیس یعنی یحیی گل محدی رضایت او را جلب کرد. سپس این بازیکن در تاریخ ۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۰، دقیقا سه روز قبل از رضا اسدی با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

پای تخصصی علی نعمتی راست پا است و این مدافع می تواند در دفاع راست پرسپولیس بازی کند.

علی نعمتی فیکس پرسپولیس

علی نعمتی در هفته‌های ابتدایی فصل جایی در اندیشه‌های یحیی گل محمدی نداشت و سرمربی باتجربه پرسپولیس ترجیح می داد از وحید امیری در پست مدافع چپ استفاده کند، اما اخیرا شرایط برای علی نعمتی تغییر کرده و او به یکی از بازیکنان مهم ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است.

این بازیکن در دربی نمایش فوق العاده‌ای در مقابل ستاره‌های استقلال داشته و با مهار محمد محبی در طول 90 دقیقه و با از کار انداختن ستاره تاثیرگذار آبی پوشان، یکی از دلایل مهم برتری مهم پرسپولیس در دربی لقب گرفت

پس عجیب نبود که یحیی گل محمدی در بازی دیروز پرسپولیس مقابل گل گهر در جام حذفی نیز دوباره از علی نعمتی در بین 11 بازیکن ابتدایی بهره برد و این مدافع باتجربه نیز پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد. در دشوارترین مقطع فصل، یحیی گل محمدی تصمیم به ایجاد تغییراتی در خط دفاعی گرفته و تا به حال که تفکرات او اثربخش بوده است. علی نعمتی با ویژگی‌های غالب دفاعی نسبت به وحید امیری، به خوبی در مقابل حملات گل گهر ایستادگی کرده و توانست در این بازی حساس نیز نمره قبولی بگیرد.

گل علی نعمتی به استقلال

علی نعمتی مدافع پرسپولیس با گلزنی به استقلال جای خود را بیشتر در دل هواداران پرسپولیس جا کرد.

حجم ویدیو: 2.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19