خریدهای جدید استقلال در فصل 1401-1400

خریدهای جدید استقلال در فصل جدید نشان می دهد فرهاد مجیدی در پست های مختلف بازیکنان خوبی را جذب کرده است.

از سوی دیگر نقل و انتقالات استقلال باعث شده برخی حواشی نیز برای آبی پوشان تهرانی به وجود آید.

استقلال هروویه میلیچ، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و مهدی قایدی را خواسته یا ناخواسته از دست داده و هنوز تکلیف چند بازیکن دیگر از جمله ارسلان مطهری هم مشخص نیست.

آرم استقلال

این تعداد جدایی طبیعتا در تضاد با صحبت‌های فرهاد مجیدی است که گفته بود باید بازیکنان تیمش حفظ شوند.

خریدهای جدید استقلال چه کسانی هستند؟

علیرضا رضایی 

علیرضا رضایی گلر موفق فصل قبل پیکان در این فصل به استقلال آمد تا رقیب رشید مظاهری و سید حسین حسینی باشد.

علیرضا رضایی

دروازه بان جدید استقلال می گوید که رقابت هست، اما احترام اولویت من است. همیشه به حسینی و مظاهری احترام گذاشتم و الگوی من هستند. امیدوارم بتوانم در کنارشان به استقلال کمک کنم و هرموقع فرصتی پیش بیاید مطمئن باشید از جانم مایه می‌گذارم.

امیرحسین حسین زاده

امیرحسین حسین‌زاده (زادهٔ ۹ آبان ۱۳۷۹) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای استقلال تهران بازی می‌کند.

امیر حسین حسین زاده

امیرحسین حسین‌زاده در فوتبال نوجوانان ایران بازی کرده‌است.

عارف آقاسی

عارف آقاسی در مورد پیوستنش به استقلال گفت: خیلی خوشحالم  که عضوی از باشگاه بزرگ استقلال شدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

عارف آقاسی

زبیر نیک نفس

زبیر نیک نفس نیز یکی دیگر از خریدهای جدید استقلال است. بازیکنی که در فولاد خوزستان درخشیبد و حتی به تیم ملی اسکوچیچ نیز دعوت شد اما در این فصل در استقلال توپ خواهد زد.

زبیر نیک نفس

محمد رضا آزادی

محمدرضا آزادی  متولد ۱۲ شهریور سال ۱۳۷۸ مهاجمی است که با سن کمش مطمئنا از او در این فصل رقابتهای لیگ برتر بیشتر خواهید شنید.

محمدرضا آزادی

امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد جزو خریدهای جنجالی استقلال محسوب می شود. بازیکنی که قرار بود پرسپولیسی شود اما سرانجام به تیم فوتبال استقلال رفت تا احتمالا مهاجم ثابت تیم فرهاد مجیدی در این فصل لیگ برتر باشد.

امین قاسمی نژاد

جعفر سلمانی

جعفر سلمانی مدافع هافبک چپ پای سابق تیم‌های صنعت نفت آبادان و پورتیموننزه پرتغال با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

ابوالفضل جلالی

پس تا به همینجا استقلال ۸ بازیکن را به صورت قطعی خریده و مسئولان باشگاه عنوان کرده اند با لوسیانو پریرا هم به توافق نهایی دست یافته اند. لوسیانو نهمین خرید جدید استقلال خواهد بود.

با این وجود این پایان کار نیست، چون آن‌ها وعده خرید یک مهاجم فوق حرفه‌ای را برای باشگاه بعد از بازی با الهلال داده اند. به این ترتیب دهمین بازیکن استقلال که به نظر می‌رسد جذاب‌ترین خرید آن‌ها هم خواهد بود نه تنها به نقل و انتقالات این فصل استقلال پایان می‌دهد بلکه خرید‌های فرهاد مجیدی برای آبی پوشان را هم ۲ رقمی خواهد کرد.