بیوگرافی صالح حردانی بازیکن استقلال| عکسهای صالح حردانی

صالح حردانی جزو بازیکنان استقلال است. در ادامه با بیوگرافی و زندیگنامه صالح حردانی بازیکن استقلال با ما همراه باشید

بیوگرافی خلاصه صالح حردانی

نام:صالح حردانی

زاده:۲۴ شهریور ۱۳۷۷

زادگاه:دیشموک

ملیت:ایرانی

پیشه:فوتبالیست

قد:۱۷۶ سانتی متر

بیوگرافی صالح حردانی

بیوگرافی کامل صالح حردانی

اخبار ورزشی - صالح حردانی متولد ۲۴ شهریور ماه ۱۳۷۷ است. این بازیکن استقلال در دیشموک دیده به جهان گشود. قد صالح حردانی ۱۷۶ سانتیمتر می باشد. او دارای برادر کوچکتری به نام صابر است.

تیمهای صالح حردانی

صالح حردانی، عضو تیم شاهین رامهرمز بود که به تیم امید فولاد توسط شخصی به نام حمید نادریان معرفی شد و پیش از این با نظر نکونام توانست به تیم بزرگسالان ملحق شود و برای تیمش در هفته ی اول، راهی میدان شود تا تجربه ی بازی با نکونام برای نخستین بار در لیگ برتر را داشته باشد.

عکس صالح حردانی در استقلال

او در تهران در هفته دوم توانست در دقیقه ۹۶ در مقابل استقلال استراماچونی با ارسالی دقیق از سمت راست، گلزنی کند.

صالح حردانی، عملکرد خوبی در بازی قبل در مقابل سایپا از خود نشان داد و توانست با ادامه حضور در سمت راست خط دفاعی مقابل سایپا، مزد عملکرد درخشانش را بگیرد. خستگی سعادت که در دفاع، ناپذیر بود؛ توانست پاس پاتوسی را در دقیقه ۸۷ با یک ضربه محکم به گل تبدیل کند تا در لیگ برتر، نخستین گلش را به ثمر برساند.

حضور صالح حردانی در استقلال

صالح حردانی در سال 1400 به استقلال پیوست.

آجرلو مدیرعامل استقلال درباره او می گوید: آقای حردانی می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد. ما ایشان را در کنار تیم استقلال برای قهرمانی نیاز داشتیم. کادرفنی این خواسته را داشت و خوشحالم که این اتفاق خوب رقم خورده است.

عکس صالح حردانی

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به حردانی گفت:امیدوارم بتوانی در جام حذفی و لیگ، کمک موثری کنی. هواداران منتظر تو بودند. استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می‌کنند، باید دل و خواسته‌شان با استقلال باشد.

پس از صحبت‌های مصطفی آجورلو، صالح حردانی گفت:خدا را شکر می‌کنم که امروز این افتخار را کسب کردم که در خدمت شما باشم و ان‌شاءالله که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی‌ها را ارائه دهم و در نهایت بتوانیم با کمک هواداران عزیز استقلال، بازیکنان و تلاش کادرفنی، قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوریم.

همسر صالح حردانی

صالح حردانی مجرد می‌باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

صالح حردانی در خطر از دست دادن فینال

3 بازیکن تیم استقلال به دلیل دریافت کارت زرد در مرحله نیمه‌نهایی حضور در فینال را از دست خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. آبی‌پوشان در دقیقه ۹۷ وقت‌های تلف شده توسط سعید مهری به گل دست یافتند.

این در شرایطی است که پس از انجام قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی استقلال باید در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود نساجی برود و ۳ بازیکن این تیم از جمله صالح حردانی، آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌پور در خطر از دست دادن حضور در بازی فینال هستند. این ۳ بازیکن در دیدارهای استقلال مقابل تراکتور و ملوان کارت زرد دریافت کردند.

پیش از این هم سعید مهری هم با ۲ کارته شدن حضور در این دیدار را از دست داده است.