علی دایی و امیر قلعه نویی گزینه های سرمربی گری تیم ملی

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته خود بحث حضور مربی ایرانی به جای مارک ویلموتس بلژیکی روی نیمکت تیم ملی را مصوب و بحث مذاکره و بررسی برنامه‌های گزینه‌های مدنظر را به حیدر بهاروند، سرپرست این فدارسیون واگذار کردند. به همین دلیل بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال کشورمان و سرمربیگری مجدد او در تیم ملی منتفی شد.

اخبار ورزشی- بر این اساس از  علی دایی ، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نام برده می‌شود. قرار است پس از بررسی برنامه این مربیان ظرف ۱۰ روز آتی تکلیف انتخاب سرمربی جدید تیم ملی از سوی هیئت رئیسه مشخص شود.

هر چند امروز (پنجشنبه) با منتشر شدن خبر درخواست فدراسیون از یحیی گل محمدی، سرمربی شهر خودرو برای ارائه برنامه هایش مباحثی درباره شانس بیشتر او برای حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح شد، اما شنیده می‌شود حیدر بهاروند در روز‌های آتی برنامه سایر گزینه‌ها به ویژه دایی و قلعه نویی را هم از آن‌ها درخواست می‌کند تا پس از بررسی این برنامه‌ها در کمیته فنی و هیئت رئیسه فدراسیون، انتخاب سرمربی تیم ملی قطعی شود.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه‌های مد نظر باید برنامه خود را در ۲ بخش کوتاه و بلند مدت ارائه کنند. به این معنی که ابتدا نکات مورد نظر این مربیان تا پایان دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد و در صورت صعود تیم ملی از این مرحله، برنامه بلند مدت آن‌ها برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شامل اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی اجرا خواهد شد.