ترس از کرونا بهانه دژاگه شد برای دوباره به ایران نیامدن!

با وجود اینکه تمرینات تیم‌های لیگ برتری آغاز شده و بازی‌ها قرار است از ۴ تیر شروع شود اشکان دژاگه هنوز در تمرینات تراکتور حاضر نشده و این ترس برای تماشاگران تراکتور وجود دارد که او در بازی‌های باقی‌مانده تیمش را همراهی نکند که به نظر می‌رسد این موضوع به واقعیت نزدیک باشد. خبر‌های رسیده حاکی است اشکان دژاگه و مسعود شجاعی خطاب به باشگاه تراکتور گفته‌اند به خاطر ترس از کرونا در بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر بازی نخواهند کرد و اگر باشگاه بخواهد بخشی از دستمزدشان را به این خاطر پرداخت نکند، مشکلی با این موضوع ندارند.

اخبار ورزشی- انتشار یک عکس از اشکان دژاگه در فضای مجازی ناراحتی تماشاگران تراکتور را به همراه داشته است. در حالی که اشکان ترس از کرونا دارد و به همین خاطر حاضر نیست به ایران برگردد و در تمرینات تراکتور شرکت کند در آلمان و در رستوران خود در شهر برلین دست در دست دوستان خود انداخته و با آن‌ها عکس یادگاری گرفته است. این عکس نشان می‌دهد ترس از کرونا برای اشکان فقط یک بهانه است؛ بهانه‌ای برای دوباره به ایران نیامدن!

تماشاگران تراکتور دیروز به بهانه انتشار این عکس به صفحه کاپیتان مراجعه کردند و از او خواستند هرچه زودتر با سفر به تبریز در تمرینات تیم حاضر شود و آماده شود در هفته‌های پایانی لیگ برتر برای تراکتور بازی کند. برای تماشاگران تیم قابل قبول نیست که او در آلمان و حتی بدون رعایت فاصله اجتماعی زندگی عادی خود را دنبال کند، اما از حضور در تمرینات تراکتور به بهانه کرونا خودداری کند. علاوه بر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی هم در تمرینات تیم حضور ندارد. مسعود یکی دو روز پیش با انتشار پیامی خواستار تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به بهانه کرونا شده بود!

تراکتور ۸ تیر با شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر میزبان نساجی خواهد بود. این دو بازیکن بزرگ و تأثیر‌گذار در حالی با تراکتور تمرین نمی‌کنند که این تیم شش بازیکن کرونایی هم دارد که نزدیک به دو هفته باید در قرنطینه باشند. باید منتظر ماند و دید آیا اشکان دژاگه به پیام‌های تماشاگران تراکتور واکنش نشان خواهد داد یا خیر؟