بازیگر «بازی تاج و تخت» به «ابدی ها» می‌پیوندد

ریچارد مدن بازیگر سریال های«بازی تاج و تخت» و «بادیگارد» که سابقه بازی در فیلم سیندرلا را نیز دارد، به فیلم سینمایی «ابدی ها» پیوست.

آنجلینا جولی و کمیل نانجیانی پیش از این حضورشان در این فیلم تایید شده بود. به این ترتیب مدن، در مقابل این دو به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ریچارد مدن قرار است در شخصیتی به نام ایکاریس به ایفای نقش بپردازد؛ این شخصیت در  عنوانی خلق شده به نام ابدی ها توسط جک کربی حضور دارد.

چلوئه زائو، برنده جایزه بهترین کارگردان فیلم های مستقل و فیلم های منتقد پسند «سوارکار» و«آهنگ هایی که برادرانم به من آموختند» کارگردانی این فیلم را انجام خواهد داد. نویسندگی آن را نیز متیو و رایان فیرپو انجام داده‌اند.کوین فیگ از رؤسای کمپانی مارول نیز تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

ریچارد مدن بیشتر به خاطر ایفای نقش راب استارک در سریال «بازی  تاج و تخت» شناخته می شود. بازیگری او پس از موفقیت بزرگ سریال بادیگارد محصول کمپانی نتفلکیس به اوج خود رسید.

 او همچنین در فیلم سینمایی «راکت من» به کارگردانی دکستر فلچر که برای نخستین بار در جشنواره فیلم کن 2019 به نمایش در خواهد آمد، در نقش مدیر برنامه های التون جان بازی کرده است.