بازیگر نقش زن داعشی سریال سقوط

سریال سقوط که یکی از پرطرفدار ترین سریال های نمایش خانگی در حال حاضر است، سریال امنیتی است که به لحاظ مضمون و محتوای حساس با موضوع داعش، برای بیننده جذابیت ویژه ای پیدا کرده.

سریالی که الناز ملک در نقش آیسان را به اوج نقطه توجه می رساند و با حساس تر شدن سریال به واسطه نمایش هر چه بیشتر رفتارهای کثیف نیروهای تکفیری، کاراکترهایی همچون فرمانده زن داعشی را به شکل دیگری برای مخاطب مهم می سازد.

ابتسام بغلانی، بازیگر زن داعشی در سریال سقوط است که از ما خواسته بودید او را در بخش فرهنگ و هنر ، بیشتر برایتان معرفی کنیم.

ابتسام بغلانی بازیگر زن داعشی در سریال سقوط

ابتسام بغلانی بازیگر زن داعشی در سریال سقوط

ابتسام بغلانی، بازیگر زن ایرانی است که به تازگی با ایفای نقش در سریال سقوط شهرت خاصی پیدا کرده. این خانم بازیگر که پیش از این در سریال‌هایی مانند کیمیا و نجلا به ایفای نقش پرداخته بود، در این سریال به عنوان یکی از اعضای اصلی داعش فعالیت می کند و به دلیل تسلط بر زبان عربی، به خوبی از عهده ایفای نقش این کاراکتر منفی، برآمده است.

فیلم و سریال های ابتسام بغلانی

ابتسام بغلانی هنرپیشه زن معروفی است که به عنوان مجری در هفدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر نیز حضور داشته است و در چندین فیلم و سریال ایفای نقش داشته. ابتسام بغلانی در فیلم سینمایی دختر به کارگردانی رضا میرکریمی با فرهاد اصلانی و ماهور الوند همبازی بود. دیگر فیلم های سینمایی این بازیگر هم شامل فیلم های خروج، کودک و فرشته، اپاتان است که وی به عنوان بازیگر در آنها حضور داشت.

ابتسام بغلانی در سریال جلال2

ابتسام بغلانی در سریال جلال2 / عکس از اسرافیل قاسمی

سریال های این بازیگر هم شامل:سرجوخه، کیمیا، نجلا، لحظه گرگ و میش، مجموعه نمایش خانگی سقوط، فیلم‌ تئاتر عند از مطالبه و نمایش های سانتی متر، نوبت یعنی بعدی، برگشتن می باشد.

ابتسام بغلانی در کنار آزیتا حاجیان در سریال نجلا

ابتسام بغلانی در کنار آزیتا حاجیان در سریال نجلا/ عکس از مهفام هاشمی

ازدواج و همسر ابتسام بغلانی

در مورد زندگی شخصی و همسر این بازیگر هیچ تصویر و اطلاعات موثقی منتشر نشده است.