صدف اسپهبدی از پدر و مادرش رونمایی کرد | شغل پدر و مادر صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار که اکران آنلاین این فیلم مورد توجه بسیاری از علاقمندان به هنر هفتم قرار گرفته است، در اینستاگرامش از خانواده خود رونمایی کرد و شغل پدر و مادرش را لو داد. در ادامه این بخش قاب زیبایی از پدر و مادر صدف اسپهبدی را منتشر کرده ایم.

صدف اسپهدی بازیگر نقش فریبا (زن معتاد) که در فیلم علفزار دومین اثر بلند بهرام رادان در مقام تهیه کننده توانست جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید، در اینستاگرام خود به مناسبت روز معلم عکسی از پدر و مادرش را منتشر ساخت و برای آنها نوشت:

روزتون مبارک عشقای من

روز معلم رو به تمام معلم های نازنین تبریک میگم.

 

صدف اسپهبدی از پدر و مادرش رونمایی کرد | شغل پدر و مادر صدف اسپهبدی

مختصر بیوگرافی صدف اسپهبدی، بازیگر نقش زن معتاد در فیلم علفزار

صدف اسپهبدی متولد 15 بهمن 1372 در تهران است که در سال 1400 در علفزار اولین تجربهٔ سینمایی خود درخشید و برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

صدف اسپهبدی در سال 1396 در فیلم کوتاه راحانا نقش دختری تک‌تیرانداز را بازی کرده و در تلویزیون نیز در سریال سفر در خانه فعالیت داشته است، او همچنین در نمایش نامه هایی چون چیزی شبیه زندگی، مرده شور و جنون محض ایفای نقش کرده است.

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی و پژمان جمشیدی در اکران مردمی فیلم سینمایی علفزار/ عکس از فرهاد احمدزاده

لاغری صدف اسپهبدی بخاطر بازی در فیلم علفزار

علفزار به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی روایتگر داستانی واقعیست و جنایت، خیانت و بیم از آبرو را روایت می کند. پژمان جمشیدی و سارا بهرامی در فیلم «علف‌زار» نقش‌های اصلی مرد و زن را ایفا می‌کنند. صدف اسپهبدی نیز در این فیلم با بازی در نقش مکمل توانست استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارد. این بازیگر برای بازی در نقش یک زنِ معتاد در فیلم علف زار زحمت زیادی کشید و 25 کیلو از وزن خود را کم کرد.