برای میناوند، این خاک هنوز سرد نیست

کاش این دربی برگزار نمی شد، کاش ۲۲ دی ماه سال ۹۹ هیچ وقت برای اهالی فوتبال فرا نمی رسید تا دربی برگزار شود و مهرداد میناوند و علی انصاریان مهمان برنامه اینترنتی نمی شدند تا کرونای منحوس که آن روزها در کوچه و پس کوچه ها و هر کوی برزمی جولان می داد، این دو ستاره بزرگ ایران را غافلگیر نمی کرد.

خبرهای خوبی از ستاره نه چندان دور فوتبال ایران و محله سی متری جی قبل از کوچ همیشگی میناوند به گوش می رسید، دوباره در روز 9 آذر که سالروز تولدش در 45 سالگی بود ازدواج کرده بود و آن مهرداد قدیمی در رفتار و نوع گویشش با کری های افراطی را در شبکه های اجتماعی نمی دیدیم،مهردادی که  قبل از معروف شدن در کوچه پس کوچه های خیابان شبیری ، محله آذری و کوچه خمار باغی در سی متری جی معرفت از سرورویش می بارید و دردوران اوجش هم همان معرفت برای دیگر رفقاش خرج می کرد، در عین ناباوری و بعد از بازگشت از برنامه اینترنتی تحلیل دربی به همراه علی انصاریان درگیر بیماری سخت و منحوس کرونا  شد. بیماری که قرار بود هم او و هم علی انصاریان را از ما بگیرد و ما را در ماتمی بزرگ فرو ببرد.

مهرداد میناوند

دو سال از آن روز لعنتی می گذرد، و خیلی زود سالروز از دست رفتن ستاره شماره  25 فرا رسید. هفت بهمن قرار همه از ساعت 10:30دقیقه صبح در آرامگاه هنرمندان کنارت باشند و کیلومترها دورتر پرسپولیس , عشق دوران کودکی به مصاف فولاد در خوزستان برود.