ستاره انگلیسی فقط رئال‌مادرید را می‌خواهد

مارکا ادعا می کند که جود بلینگام در حال حاضر نه علاقه‌ای به تمدید با دورتموند دارد و نه پیشنهاد منچسترسیتی را قبول خواهد کرد. او فقط رئال را می‌خواهد.

درخشش جود بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین نمایش خوب این بازیکن برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او باشند. این ستاره انگلیسی یکی از مهره‌های کلیدی دورتموند، خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند بوده است و عملکرد قابل توجه او در خط میانی این تیم تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است. 

ستاره انگلیسی فقط رئال‌مادرید را می‌خواهد

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول، پی اس جی و رئال مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند و گفته می‌شود مدیران رئال مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن و همچنین باشگاه دورتموند انجام داده‌اند و شانس اول به خدمت گرفتن او به حساب می‌آیند. مدیران رئال با توصیه جونی کالافات، مدیر استعدادیابی باشگاه، به قطعیت رسیده‌اند که بلینگام می‌تواند بهترین خرید تابستانی باشد و برای جذب او خیلی زود اقدام خواهند کرد.

طبق ادعای مارکا، تنها رقیب جدی رئال برای جذب بلینگام منچسترسیتی است و این باشگاه حاضر است 170 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند. لیورپول به دلیل ابهام در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد، شانس زیادی برای خرید این ستاره جوان ندارد و رئال تنها از سیتی بیم دارد. با این حال مدیران رئال معتقدند هرکاری که برای توافق با بلینگام نیاز بوده انجام داده‌اند و او به خوبی از پروژه باشگاه در مورد خودش باخبر است. رئال از بلینگام خواسته بود تا با دورتموند تمدید نکند و تا به امروز او به تمامی پیشنهادات تمدید پاسخ منفی داده است. 

باشگاه آلمانی اخیرا اعلام کرد که هیچ پیشنهاد رسمی برای بلینگام دریافت نکرده؛ اما مارکا می‌گوید که دورتموند به خوبی از علاقه رئال به بلینگام آگاه است و باشگاه مادریدی تا زمانی که پاسخ نهایی بازیکن را نگرفته، پیشنهاد رسمی ارائه نخواهد کرد. بلینگام نه با دورتموند تمدید کرده نه با سیتی پاسخ مثبت داده است. او در حال حاضر بیش از هر باشگاهی به رئال نزدیک است و می‌خواهد فصل بعد ستاره خط میانی رئال باشد اما او هنوز پاسخ نهایی و قطعی خود را نداده و در مادرید منتظر حرف آخر او هستند.