تراکتور با قلعه‌نویی، همچنان بر روی نوار شکست‌ناپذیری

دیدار تیم های سایپا و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر شاگران قلعه نویی به پایان رسید.

 

در این دیدار بازی متعادل و برابری از سوی دو تیم ارائه شد و کم تجربگی شاگردان مجید جلالی بارها می توانست برای این تیم مشکل ساز شود. تک گل این دیدار را هم تیم تراکتورسازی از اشتباه مدافعان سایپا به ثمر رساند و فرار خوب رفیعی و پاس او به ثاقبی با اشتباه مدافعان سایپا همراه شد تا شاهین ثاقبی تک گل این دیدار را در دقیقه 18 به ثمر برساند.

 

در اواخر این دیدار هم حملات تیم سایپا بی نتیجه بود و در همین زمان ضد حملات تیم تراکتور می توانست این تیم را به گل های بیشتر هم برساند اما عملکرد خوب فلاح زاده مانع از بیشتر شدن اختلاف شد.

 

گفتنی است؛ محمد اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، شاهین ثاقبی (93 علی حمودی)، سروش رفیعی(84 ایوب کلانتری)، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، سعید آقایی، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی در این مسابقه برای تراکتورسازی بازی کردند.

 

تراکتورسازی تبریز با این برد، 38 امتیازی و هم‌امتیاز با تیم ذوب آهن شد، ولی به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اصفهانی، در رده پنجم باقی ماند.

 

شاگردان امیر قلعه‌نویی، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، روز 22 فروردین ماه در اصفهان میهمان تیم ذوب‌آهن هستند.