آتش سوزی یا اسناد سوزی در شهرداری شهر کشکسرای؟!

شورای شهر کشکسرای از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند در همان سال اول فعالیت خود در سال ۹۲ بدنبال اختلافات شدید بر سر انتخاب شهردار منحل گردید و در نهایت فردی توسط فرماندار این شهرستان به این سمت منصوب گردید.

شهر بدون شورای کشکسرای این روزها بازهم خبر ساز شده است. آتش سوزی در زیر زمین ساختمان این شهرداری به برخی شایعات دامن زده است بطوریکه گمان میرود این اقدام در راستای از بین بردن برخی اسناد و مدارک بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه تخلفات شهرداری شهر کُشکسرای مرند در حال رسیدگی است، گفت: تخلفاتی در شهرداری شهر کُشکسرای مرند وجود داشته و مراجع قانونی در حال رسیدگی به موارد آن هستند.

سعید شبستری در خصوص آتش سوزی در محل شهرداری کُشکسرای مرند نیز گفت: آتش سوزی در شهرداری کُشکسرای مرند و ارتباط آن با موضوع تخلفات شهرداری این شهر، پیگرد قانونی دارد و توسط مراجع ذیصلاح در جال رسیدگی است.

وی در انتها به عزم دولت در مبارزه با فساد و تخلفات اداری اشاره کرد و اظهار داشت: دولت در مبارزه با تخلفات و فساد اداری جدی است و هیچ اغماضی با متخلفین نداشته و با آن ها برخورد خواهد کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه آتش سوزی شهرداری کُشکسرای مرند در حال بررسی است، گفت: مراجع قانونی و نیروی انتظامی شهرستان مرند در حال بررسی آتش سوزی در شهرداری کُشکسرای مرند هستند و پس از اعلام نظر نهایی مراتب در رسانه ها منتشر خواهد شد.

مرتضی علیخانی در خصوص ورود تیم بازرسی وزارت کشور برای بررسی موضوع تخلفات در شهرداری شهر کُشکسرای مرند، نیز گفت: تیم های بازرسی استانداری و وزارت کشور در تمام سیستم های اداری به صورت دوره ای با بررسی سیستم های موجود در استان، مسائل مربوط به آن ها را رسیدگی و نتایج را ارائه می دهند و این مورد نیز ارتباطی با آتش سوزی در شهرداری کُشکسرای مرند ندارد.