دستگیری ۱۶۳ سارق،کشف ۳ فقره قتل و رهایی ۲ گروگان در۲۴ ساعت

سردار محمد قنبری با اشاره به هدف‌گذاری‌های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: در تلاشیم ضمن کاهش زمان فاصله بین وقوع جرم تا کشف، کشف علمی جرایم را نیز افزایش دهیم.

 وی‌ با اشاره به اینکه تحقق هدف‌گذاری‌های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می شود در تشریح عملکرد 24 ساعته پلیس آگاهی اعلام کرد: به همت ‌‌همکارانم توانستیم در 24 ساعت گذشته، هزار و 28 فقره انواع سرقت (عادی) را کشف کنیم؛ از طرفی در این بازه زمانی 163 سارق تحت تعقیب را نیز دستگیر کرده ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 3 فقره قتل در 24 ساعته گذشته، یادآور شد: دو فقره از قتل های اشاره شده از نوع "پیچیده" بود که با اقدامات فنی کارآگاهان کشف شد، البته طی این مدت، 12 نفر به اتهام قتل در این سه پرونده و سایر پرونده ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی از دستگیری دو آدم ربا نیز طی بازه زمانی اشاره شده، خبر داد و افزود: در این مدت، 2 مورد آدم ربایی در 2 استان مختلف داشتیم که هر 2 مورد با انگیزه اختلافات مالی و شخصی صورت گرفته بود، به هر حال ضمن رهایی گروگان، مجرمان اصلی دستگیر شدند.

سردار قنبری همچنین از کشف 5 فقره سرقت مسلحانه و دستگیری 8 سارق مسلح در 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این مدت 240 مورد جعل و کلاهبرداری کشف شده و در این میان 62 نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.