دستگیری شرور سابقه‌دار ایرانشهر / اعتراف متهم ‌به ۳ فقره قتل و ۱۱ فقره سرقت ‌مسلحانه

سردار محمد قنبری اظهار داشت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای شهرستان دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

اخبار اجتماعی- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد این فرد شرور جرائم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت های مسلحانه و 3 فقره قتل در پرونده‌اش مشهود بوده و تحت تعقیب مقامات قضائی است.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را  در یکی از روستاهای حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به محاصره خود در آوردند.

وی افزود: در این عملیات که با پشتیبانی تیم‌های از یگان تکاوری همراه بود ماموران انتظامی در عملیات مقتدرانه متهم را که قصد متواری شدن از محل را داشت، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری تی تی،  یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 12 عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهم 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چندین مرحله بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 3 فقره قتل، 11 فقره سرقت های مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف کرد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.