نحوه برخورد با مهدهای متخلف که در تعطیلات کرونایی باز هستند

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره نحوه برخورد با مهدهای متخلف که در تعطیلات کرونایی باز هستند، اظهار کرد: در باز بودن برخی از مهد‌های کودک که باید طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته باشند ۲ نکته وجود دارد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه برخی از مهد‌ها تحت عنوان‌های خانه بازی، خانه قرآن و ... مجوز از سازمان بهزیستی ندارند و تحت نظارت بهزیستی نیستند، افزود: مهد‌هایی که مجوز از بهزیستی دارند و در تابلوی مهد‌ها نماد بهزیستی وجود دارد، باید بسته باشند.

وی با بیان اینکه در هر استان طی موافقات با ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱ یا ۲ مهد برای نگهداری از فرزندان کادر درمان باز هستند، ادامه داد: هر استان اطلاعات این مهد‌ها را دارد و سایر مهد‌ها باید طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل باشند.

فرید با تاکید بر اینکه هموطنان با مشاهده باز بودن هر یک از مهد‌های کودک در استان خودشان میتوانند به بهزیستی استان اعلام کنند، اضافه کرد: همچنین می‌توانند به شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ پیامک ارسال کردند و به بهزیستی اعلام کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره نحوه برخورد بهزیستی با مهدهای متخلف، بیان کرد: با مهد‌هایی که متخلف باشند و همچنان به فعالیت ادامه دهند تذکر کتبی داده می‌شود اگر باز هم توجهی نکنند و به فعالیتشان ادامه دهند در پروانه کسب آن‌ها تجدید نظر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته بازرسان بهزیستی از مهد‌ها بازدید‌های زیادی دارند و به تمامی مهد‌هایی که به صورت غیرقانونی باز باشند تذکر می‌دهند.