گذشتن آمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۲۰۵ میلیون

  شمار مبتلایان کرونا در جهان به ۲۰۵ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۲۴ نفر رسیده و از این تعداد چهار میلیون و ۳۳۷ هزار و ۵۷۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس این گزارش، ۱۸۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز از بیماری کرونا بهبود یافته اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از ابتدا تاکنون ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار و ۴۵۴ نفر اعلام شده که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۲۱۹ نفر جان باخته اند.

به گزارش نیویورک تایمز، ۵۰ درصد از کل جمعیت آمریکا دو دُوز واکسن کرونا و ۵۹ درصد دوز اول را دریافت کرده اند.

براساس این گزارش، ۵۹ درصد از جمعیت انگلیس نیز دو دُوز واکسن کرونا و ۷۰ درصد نیز دوز اول را دریافت کرده اند.

به نقل از ورولد مترز اینفو، ۶ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر نیز در انگلیس به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۳۰ هزار و ۶۰۷ نفر جان باختند.

چهار میلیون و ۴۱۳ هزار و ۱۶۲ نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شدند و ۱۲۸ هزار و ۳۰۴ نفر جان باختند.

به نقل از نیویورک تایمز، ۵۶ درصد از جمعیت ایتالیا دو دوز واکسن کرونا و ۶۶ درصد دوز اول را دریافت کرده اند.

در آلمان نیز، ۳ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۸۱۰ نفر به کرونا مبتلا شده و ۹۲ هزار و ۳۳۲ نفر جان باختند. ۵۶ درصد از جمعیت این کشور نیز بطور کامل واکسینه شده اند و ۶۳ درصد نیز دوز اول را دریافت کرده اند.

در کانادا، یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۳۰۵ نفر به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۶۸۸ نفر جان باختند. ۶۳ درصد از جمعیت این کشور به طور کامل واکسینه شده اند و ۷۳ درصد نیز دوز اول را دریافت کرده اند.

همچنین در فرانسه، ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۲۹ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۱۲ هزار و ۴۱۰ نفر جان باختند. ۵۱ درصد از جمعیت این کشور نیز بطور کامل واکسینه شده اند و ۶۷ درصد نیز دوز اول را دریافت کرده اند.