پلیس تمام قد در کنار شهرداری است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس پایتخت در دیدار با شهردار تهران و معاونین شهردار اظهار کرد: این جلسه برای آشنایی و ایجاد وحدت و همدلی وهم افزایی است و برای این است که بگوییم پلیس تمام قد در کنار شهرداری است تا برنامه‌هایی که شهرداری در ارائه خدمات اجتماعی، مسائل اجتماعی، ارائه خدمات عمرانی و ... ترسیم کرده با همدلی و هم‌افزایی انجام شود.

 

وی ادامه داد:طبیعتا نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی نظم، امنیت و انظباط در کنار شهرداری است تا محصولش توسعه، آبادانی، انطباط و آرامش برای آحاد مردم در پایتخت باشد.

پلیس تمام قد در کنار شهرداری است

امروز درباره موضوعات مختلفی که مربوط به دو مجموعه است، صحبت شد، موضوع ترافیک و برون رفت از آن در بعضی از ساعات صبحگاهی و شامگاهی، انظباط اجتماعی در شهر و مخصوصا حضور معتادان متجاهر در بعضی از نقاط، در رابطه با وجود بعضی از افرادی که چهره شهر را بد می‌کنند مثل کودکان کار، پاکسازی پارک‌ها از برخی مسائل که مردم را ناخرسند می‌کند و مسایل دیگر مطرح شده بود.

سردار رحیمی گفت:بنا به تدبیر شهردار تهران از امروز کارگروهی بین نیروی انتظامی و شهرداری شکل می‌گیرد تا تمام مسائل و کار‌های کارشناسی انجام شود.