بزرگترین نقطه ضعف مردان در زندگی + راه حل

وقتی می گویند زنان از ونوس آمده اند و مردها از مریخ، واقعا راست می گویند. دنیای زن ها و مردها، حتی اگر در یک خانه به دنیا آمده و در کنار هم بزرگ شده باشند، آنقدر متفاوت است که می تواند حرف ساده ای که میان شان رد و بدل می شود را تبدیل به جرقه ای برای شعله ور کردن یک آتش کند. حالا حساب کنید زیر یک سقف با مردی از خانواده دیگر، فرهنگ دیگر و حتی شهر یا کشوری دیگر زندگی می کنید!

طبیعی است که در چنین شرایطی، حرف های تان تا مدت ها نصفه و نیمه یا اشتباه درک شوند و همسرتان هر چیز به ظاهر ساده و بی اهمیتی را به دلیلی برای آغاز کردن یک جنگ تبدیل کند اما نگران نباشید! اگر از همین روز برای خاموش کردن آتشی که می تواند میان مریخی ها و ونوسی ها راه بیفتد، تلاش کنید، می توانید آرامش را به خانه مشترک تان برگردانید.همیشه از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث می شود به همسرتان احساس بـی کـفـایتی دست دهد، خودداری کنید. وقتی به رفتارها و واکنش های همسرتان خوب دقت کنید، می توانید این الفاظ را شناسایی کنید و در طول روزها، هر وقت ناخواسته از آنها استفاده کردید، مچ خود را بگیرید تا به خودآگاهی بیشتری برسید.

نقاط ضعف مردان

بزرگترین نقطه ضعف مردان در زندگی + راه حل

رابطه زناشویی محیطی برای تعامل مناسب زن و مرد می باشد. زن و مردی که حالا همسر یکدیگر هستند و باید برای تجربه یک زندگی شاد و پایدار تلاش کنند.اما می خواهیم در مورد نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی صحبت کنیم.اشتباه نکنید همانطور که گفتیم قرار نیست هیچ مردی را آزار دهیم یا از این نقطه ضعف ها به عنوان راهی برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.بلکه باید این موضوع را بدانید که خیلی مواقع دانستن نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی میتواند به بهتر شدن رابطه کمک کند.پس همراه ما باشید.

انتقاد از مردان

مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آنها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کار های خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

توهین و تمسخر مرد

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آنها را به شوخی مورد تمسخر قرار داد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند.

قدرت بدنی مردان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه با مردهای دیگر

مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتا رفتار اشتباهی مرتکب می شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا با این کار تمام فداکاری ها وزحمات مرد مورد علاقه یتان را زیر سوال می برید و با این کار احتمالا عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.