قلعه نویی به سیم آخر زد/ استوری اعتراضی امیرخان

 رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر شدن بازی گل برابر تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان و تایید این رای توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ، باشگاه گل گهر را حسابی کلافه کرده است. این تیم بعد از آنکه از اریک بانیاما در ترکیب استفاده کرد، مشمول چنین جریمه‌ای شد.

به گزارش فرارو، شرط حضور در لیگ برتر ایران برای بازیکنان آفریقایی داشتن حداقل ۴ بازی ملی است و بانیاما به دلیل جعل مدارک در این مورد، و بازی برای گل گهر در سه دیدار مذکور، دردسر بزرگی را برای تیم قلعه نویی رقم زد. نتیجه شد آنکه گل گهر با وجود برتری برابر سپاهان و پیکان و تساوی برابر استقلال، ۷ امتیاز از دست داد و از صدر جدول فاصله گرفت.

مسئولان باشگاه گل گهر بعد از صدور این رای آن را ناعادلانه خوانده و هر بار نسبت به این موضوع پافشاری کردند. کار به جایی رسید که مدیرعامل باشگاه گل گهر به دلیل اظهاراتی مشابه به کمیته اخلاق فراخوانده شد. حالا، اما امیرقلعه نویی و دیگر اعضای این باشگاه در حمایت از مدیرعامل باشگاه، با انتشار استوری‌ای کنایه آمیز در اینستاگرام، خواسته اند آن‌ها هم به دلیل ایستادگی علیه این بی عدالتی به کمیته اخلاق فراخوانده شوند.

متن پیامی که در استوری قلعه نویی منتشر شده به قرار زیر است:

رحم الله رجلا رأى حقا فأعان علیه، أو رأى جورا فردّه و کان عونا بالحق على صاحبه.

رحمت خدا بر کسى که، چون حقى را دید، یارى اش کرد و، چون ستمى را دید از آن جلوگیرى کرد و حق را در برابر ستمگر یارى رساند....

برای حضور در کمیته اخلاق همه ما را احضار کنید؛ ما هم در کنار مدیرعامل سخت کوش و متعهد خود هستیم. در آن بیانیه حرف ما هم بود که تحت تاثیر حکمی ناعادلانه و بی سابقه که دیگر تکرار نخواهد شد، روز‌های سختی را سپری کردیم.

با وجود این، همچنان متعهد به باشگاه گل‌گهر و مردم سیرجان مانند نیم‌فصل اول خواهیم جنگید تا حق خود را در زمین مسابقه بگیریم حتی اگر ناعدالتی تازه‌ای اتفاق بیفتد. هیچ کمیته‌ای بهتر از وجدان برای اخلاق وجود ندارد و ما از وجدان خود مطمئن هستیم.

قلعه نویی به سیم آخر زد/ استوری اعتراضی امیرخان