سرقت به عنف از پزشک سرشناس

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، پدر و پسری با جعل عنوان مامور پلیس پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین کرده و اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

گودرزی گفت: متهمان همراه با این پزشک وارد خانه‌ای در جنوب تهران شدند و با بستن دست مال باخته خودرو وی را سرقت و همچنین حساب‌های بانکی آن را تخلیه کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان مال باخته را چهار روز در خانه حبس کرده بودند تصریح کرد: ماموران در گام نخست متوجه شدند، سارقان با کارت بانکی این مال باخته به شرق تهران مراجعه کرده و مقدار زیادی طلا و سکه خریداری کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شده و با شیوه‌های نوین کشف جرم هویت ۲ متهم را شناسایی و پی بردند سارقان به یکی از استان‌های شرقی کشور گریخته‌اند.

 وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شرقی کشور شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرقت به عنف اعتراف کردند و در ادامه تحقیقات به سه فقره سرقت به عنف دیگر معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

سرقت به عنف از پزشک سرشناس