استاندار تهران زودتر معرفی شود/ وزارت کشور با آسیب زنندگان به اموال عمومی برخورد کند

مهدی پیرهادی در جریان یکصد و هفتمین جلسه شورا ، هفته بسیج را به بسیجیان و ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: این یادگار امام در همه قسمت های سخت کشور همراه ملت و مدافع ملت بوده است.
وی افزود: بسیج و بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در همه گردنه های سخت از جمله در کرونا و انجام واکسیناسیون ها، همواره پیشگام و میدان دار بوده اند .
پیرهادی همچنین حمله ددمنشانه به پرسنل زحمتکش مترو و برخی شهروندان و تخریب اموال حمل و نقل عمومی را محکوم کرد و از وزارت کشور خواست نسبت به جلوگیری و برخورد با تخریب کنندگان اموال عمومی اقدام عاجل انجام دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نمی شود که تعداد معدودی اغتشاشگر در مترو، پرسنل مترو را بزنند و مردم را مورد هجمه قرار دهند و وزارت کشور اقدام قاطعانه انجام ندهد.
وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه که عامل دول غربی و رژیم صهیونسیتی هستند از تخریب کنندگان اموال عمومی و آسیب زنندگان به ملت حمایت می کنند، گفت: از وزارت کشور می‌خواهیم با این افرادی که به مردم و اموال عمومی آسیب می زنند، برخورد قاطعی انجام دهد.
وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه شاخص کیفیت هوای تهران ۱۴۲ و ناسالم برای گروههای حساس بوده است،گفت: استاندار تهران با گذشت چند هفته هنوز نمایان نشده است.و اگر ماه شب چهارده هم بود باید بعد از ۱۴ روز خود را نشان می دادوی گفت: ان شاء الله دولت تدبیری کند و تکلیف معرفی استاندار تهران به عنوان مرکز سیاسی و اجتماعی و پایتخت کشور را زودتر مشخص کند.مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران  ضمن محکوم کردن حمله به مترو و تخریب اموال مترو گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.

به نقل از مهر، وی ادامه داد: متأسفانه بیگانگان از افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند حمایت می‌کند و از وزارت کشور می‌خواهم حتماً مقابل این اغتشاش گران بایستد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پایتخت ایران چندین هفته است که استاندار ندارد و شاخص آلودگی هوا امروز هم در شاخص ۱۴۰ قرار داشته است و از رئیس جمهور می‌خواهم هر چه سریع‌تر استاندار تهران را انتخاب کند.

درخواست عضو شورای شهر تهران از وزارت کشور؛ مقابل اغتشاشگران بایستید