به گزارش افکار نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، بانک ملی ایران تصریح کرده است : برخی افراد سودجو و فرصتطلب در تماس تلفنی با مشتریان و اعلام اینکه در قرعهکشی بانک برنده شدهاند، با درخواست اطلاعات حساب، کارت بانکی و همچنین کد ملی و سایر مشخصات شناسنامه آنها اقدام به کلاهبرداری می کنند.

بانک ملی ایران اعلام کرده است مشتریان توجه داشته باشند برندگان جوایز قرعه کشی و سایر اطلاعیه های این بانک، از طریق شعب، وب سایت رسمی بانک و در صورت لزوم مطبوعات اعلام می شود.


خبر دیگری هم از بانک ملی ایران حاکی است با هدف توسعه مناطق محروم کشور، در ساخت و نوسازی ۳۲ طرح فرهنگی و آموزشی در تعدادی از استان های کشور مشارکت کرده است.
این طرح ها شامل ساخت و نوسازی مسجد، نمازخانه، مدرسه، بقاع متبرکه، سالن ورزشی و… می شود که تعدادی از آنها انجام شده است و بخشی از آن ها نیز در دست اجرا قرار دارد.


ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور یکی از اولویت های بانک ملی ایران در زمینه انجام فعالیت های اجتماعی است که تاکنون دو مدرسه در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری شده و چهار مدرسه در استان های آذربایجان غربی، ایلام و خراسان جنوبی در شرف بهره برداری است.


۹ مدرسه در استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همدان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان، هرمزگان و کردستان در حال ساخت است.

بودجه طرح های عام المنفعه از محل ۵ درصد امور فرهنگی، آموزشی و بهداشتی از ۲ درصد بودجه جوایز منابع قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تأمین می شود.