افزایش حدود دوبرابری بودجه شرکت شهر سالم / تقدیر از عملکرد کادر درمان به ویژه در دوره کرونا

مهدی پیرهادی در هشتاد و چهارمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران که در شرکت شهر سالم برگزار شد، اظهارداشت: شهر سالم یکی از شرکت‌های مهم شهرداری است که در خدمت رسانی سلامت به کارکنان خدوم شهرداری تهران نقش بسزایی دارد. 

وی با تقدیر از عملکرد کادر درمان شرکت شهر سالم به ویژه در دوره کرونا گفت: برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان و بازنشستگان شهرداری، شرکت شهر سالم باید امکان سهیم شدن در سهام بیمارستان‌های معتبر شهر تهران را داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر حمایت کامل اعضای شورای شهر از فعالیت‌های شرکت شهر سالم، ادامه داد: در این دوره شورا، بودجه شرکت شهر سالم نزدیک به دوبرابر شده است .

افزایش حدود دوبرابری بودجه شرکت شهر سالم / تقدیر از عملکرد کادر درمان به ویژه در دوره کرونا

وی یادآور شد: موضوع پیشگیری و آموزش سلامت کارکنان بسیار مهم است تاهمکاران ما دوران سالمندی کم مخاطره تری را پیش رو گذارند.

پیرهادی با بیان اینکه این شرکت دارای مشکلاتی بوده و در کنار آن، پرسنل شهرداری نیز از این شرکت انتظاراتی دارند، خواستار افزایش قراردادهای درمانی این شرکت با مراکز درمانی معتبر شد و گفت: شرکت شهرسالم باید در ایجاد رضایتمندی حداکثری در بین کارکنان شهرداری تلاش بیشتری نماید .

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت کار مطالعاتی و دقیق برای توسعه فعالیت های آتی شرکت شهر سالم تاکید کرد و افزود: توسعه باید بر مبنای کار مطالعاتی و پژوهشی باشد و براساس سناریو تبیین شده مشخص گردد چه خدماتی با چه استاندارد هایی از سوی این شرکت ارایه شود.

مهدی پیرهادی تاکید کرد: میزان بدهی‌ها و پایان قرارداد با مراکز درمانی از مشکلاتی‌بود که این شرکت در ابتدای دوره با آن مواجه بود که در حال حاضر بخشی از این بدهی ها تسویه شده است .

به گفته وی، ۴۹هزار پایش سلامت کارکنان شهرداری در سال گذشته انجام شده است که از فعالیت های ارزنده این شرکت بوده است .

وی ضمن تاکید بر بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی و فرسوده این شرکت، افزایش تجهیزات درمانگاه ها را از مسائل مهم این شرکت عنوان کرد.