قاتل شهید کوروش بازیار کیست| ماجرای دستگیری این قاتل

سردار رهام‌بخش حبیبی درباره این خبر، اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت ۴ صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی وانت نیسان را متوقف که حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری شوتی پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و وی را به شهادت می‌رساند و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مضاعف موفق شدند قاتل و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند را در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آنها را دستگیر کنند.

قاتل شهید کوروش بازیار کیست| ماجرای دستگیری این قاتل

سردار "حبیبی" با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم "کوروش بازیار" اعتراف کرد، خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.