اولین جشن ازدواج زوج کارتن‌خواب

به گزارشافکارنیوز،اولین جشن ازدواج یک زوج کارتن‌خواب بهبودیافته تهرانی به همت موسسه نیکوکاری طلوع‌ بی‌نشان‌ها، امشب برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۹ الی ۲۴ به شیوه اقوام باستانی ایران در پارکینگ غربی دریاچه شهدای خلیج فارس در انتهای اتوبان همت غرب برگزار می‌شود.

اکبر رجبی مدیرعامل موسسه نیکوکاری طلوع بی‌نشان‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جامعه ما نسبت به کارتن‌خواب‌های شهر احساس خوبی ندارد و برای همین هیچ گاه دنبال برآورده کردن نیازهای آنها در جهت بهبودی‌شان نمی‌رود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی موسسه خیریه طلوع بی‌نشان‌ها تغییر این نگرش است و معتقدیم تا وقتی این اتفاق نیفتد معضلی به نام کارتن‌خوابی درمان نمی‌شود.

رجبی تصریح کرد: از طرفی وقتی جامعه ببیند که کارتن‌خواب‌ها هم می‌توانند با کمی توجه و محبت زندگی دوباره‌ای را آغاز کنند، انگیزه و امیدی مضاعف برای کمک به افراد نیازمند و دردمند پیدا می‌کنند.

مدیرعامل موسسه نیکوکاری طلوع بی‌نشان‌ها گفت که این موسسه در نظر دارد برای اولین بار با همکاری شرکت ییلاق ایل قشقایی اولین جشن ازدواج دو کارتن‌خواب را با استفاده از آداب و رسوم ایلات قدیم ایران و یادآوری فرهنگ کهن این مرز و بوم برگزار کند.

رجبی تصریح کرد: در این مراسم با طبخ و پخش ۲ هزار پرس غذا پس از برگزاری آیین ازدواج در خیابان‌های دردمند شهر، امیدی دوباره برای بهبود به هر یک از کارتن‌خواب‌های رنجور هدیه می‌شود.

وی با بیان اینکه عنوان این جشن «عروسی خوبان» نامیده شده و حضور برای عموم آزاد است، ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان بتوانند خانه مناسبی برای این زوج و زوج‌های بعدی تامین کرده و با تامین نیازهای‌ آنها آرامش و آسایش را برای این عزیزان به ارمغان آورند.

این موسسه اعلام کرد کسانی که تمایل به همکاری با این موسسه دارند، با شماره تلفن ۵۵۱۴۷۹۶۹ تماس بگیرند.