به گزارشافکارنیوز،این آخرین باری بود که دست به دزدی می‌زد چرا که هوشیاری یکی از مشتریان کافی بود تا وی با کمک همسایه دستگیر شود و راز سرقت از آرایشگاه‌های زنانه مناطق جنوب غرب تهران فاش شود.

نقشه‌اش این بود که با همدستی شوهرش به مقابل آرایشگاه‌ها می‌رفت و پس از شناسایی راه‌های فرار همسرش با موتورسیکلت کمی جلوتر از آرایشگاه می‌ایستاد و وی نیز در نقش مشتری وارد می‌شد و به دنبال فرصت مناسبی می‌گشت تا نقشه‌اش را به اجرا بگذارد. زن جوان از غفلت زنان دیگر در آرایشگاه‌ها استفاده کرده و کیف آنان را سرقت می کرد و سریع بیرون رفته و سوار بر موتور شوهر تبهکارش آنجا را ترک می‌کرد.

زن تبهکار که زهره نام دارد ۱۰ سال از شوهر ۲۵ ساله‌اش به نام محمد بزرگتر بوده و از یک سال پیش با توطئه‌ ماهرانه‌ای به آرایشگاه‌های مختلف در مناطق مهرآباد جنوبی، ولی‌عصر، ۴۵ متری زرند، خوش، هلال‌احمر، سه‌راه آذری و میدان راه‌آهن دستبرد زده است.


زهره وقتی در آخرین سرقت توسط مشتریان و همسایه‌ها غافلگیر شد سعی داشت با دروغ‌پردازی خود را بیگناه جلوه دهد ولی هنگامی که نقشه اش در برابر افسر بازجو فاش شده چاره‌ای جز اعتراف ندید.

یکی از طعمه‌های زن تبهکار که نخستین بار متوجه دزدی زهره شده بود به پلیس گفت: داخل آرایشگاه بودم که این زن داخل آمد و گرم صحبت با من شد، دقایقی بعد نوبت من شد که از آئینه دیدم وی کیفم را از روی صندلی برداشت و قصد خارج شدن از آرایشگاه را دارد که با فریادهای دزد، دزد، وی سریع فرار کرد که از شانس با کمک چند همسایه‌ای که بیرون آرایشگاه بودند وی و شوهرش دستگیر شدند.

یکی دیگر از طعمه‌های زهره پس از مواجهه حضوری با وی و شناسایی دزد کیفش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه ۱۵ اسفندماه سال گذشته زهره با لباس سبزرنگی وارد آرایشگاه شد و از صاحب آرایشگاه نوبت گرفت و کنارم نشست، چند لحظه بعد از کنارش بلند شدم و در مقابل آئینه ایستادم و هنگامی که کارم به پایان رسید و سرجایم برگشتم متوجه شدم کیفم روی صندلی نیست و باتوجه به این‌که آن زن داخل آرایشگاه نبود فهمیدم کیفم را دزدیده‌ است.

کارآگاهان باتوجه به شگردهای زن تبهکار پی بردند زهره دزدیهای زیادی کرده است و وقتی با دستور قضایی مخفیگاه زهره و محمد را که مسافرخانهای در میدان شوش بود تحت بازرسی قرار دادند، در اتاقشان با کیفهای زنانه دزدی، مدارک شناسایی، چندین کارت عابربانک و گوشیهای موبایل روبهرو شدند. بنابراین گزارش باتوجه به گستردگی سرقتهای زوج تبهکار در مناطق جنوب غرب تهران دادیار موسوی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران با صدور مجوز انتشار تصویر زهره و محمد از کسانی که بدین شیوه و شگرد تحت سرقت قرار گرفتهاند خواست برای پیگیری شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.