چتر امور پرورشی باید گسترده شود

به گزارشافکارنیوز،حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم معارفه خود که در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور تحصیل می‌کنند که باید برای آنها برنامه‌های متنوع و بسته‌های دقیق داشته باشیم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه که باید در دولت تدبیر و امید گسترش دهیم، ایجاد یک برنامه جامع و کامل برای قشر عظیم دانش‌آموزی است.

کفاش با بیان اینکه باید تلاش کرد فضای نیروی انسانی را بشکافیم، گفت: باید شایستگان را در این حوزه دعوت کنیم و با کوچکترین مسئله‌ای، هر نیرو را کنار نگذاریم.

وی اضافه کرد: چتر امور پرورشی باید انقدر گسترده شود که همه نگاه‌های زیر آن جمع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به برنامه وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: قول می‌دهم به همت خواهران و برادرانی که هستند و اضافه می‌شوند، بخش پرورشی برنامه وزیر را بند به بند اجرایی کنیم؛ البته شرط این است که مظلومیت امور پرورشی برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید حوزه‌های مختلف پرورشی به آن برگردانده شود و به عظمت دوران شهید رجایی و باهنر برگردد.

کفاش با بیان اینکه حضور بنده در جهت تقویت فعالیت‌های خوب گذشته و ایجاد فعالیت‌های جدید است، افزود: قول می‌دهم به آنچه که هست اکتفا نکنم و در جهت آموزش مربیان، بازتعریف فعالیت‌های پرورشی با توجه به پیشرفت‌های نوین و تدوین برنامه‌های جدید و جذاب گام بردارم.

وی با اشاره به این نکته که بچه‌های امروز با بچه‌های قدیم متفاوت هستند، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف که وجود دارد و طی نشست‌های تخصصی، برنامه‌های پرورشی دولت تدبیر و امید را اجرایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اگر مسئلهای در گذشته اشتباه بوده است، نباید بر آن پافشاری کرد و حرف مرد یکی است در پرورشی معنا ندارد.