دستگیری سارق در حین فروش گوشی همراه سرقتی

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ صابر عباس زاده در تشریح خبر فوق گفت: عوامل گشت آگاهی در حین گشت‌زنی در بازارچه گجیل یک نفر متهم سابقه دار به هویت " ی - ع " را در حین فروش یک دستگاه گوشی موبایل بدون فاکتور شناسایی و دستگیر کردند و جهت بررسی موضوع به اداره آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی افزود: متهم توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مورد بازجویی علمی و تخصصی قرار گرفت که ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد ولی با ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود.

وی ادامه داد: این متهم علاوه بر سرقت فوق به ۱۷ فقره سرقت کش‌روی و ۱۲ فقره سرقت سایر عناوین و جمعاَ به ۳۰ فقره سرقت در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در ادامه کلیه صحنه‎های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت وتمامی مالباختگان نیز شناسایی شدند.

وی ادامه داد: متهم بعدازظهرها و غروب‌ها با پرسه‌زنی در خیابان‌ها و مراجعه به مغازه موبایل فروشی‌ها و سوار شدن بر خودروهای مسافربری عمومی با سرگرم نمودن مالباختگان اقدام به سرقت گوشی موبایل آنها می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: دراین راستا یک نفر مالخر نیز به هویت " ع - ب " ۵۱ ساله شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس زاده، علت و انگیزه ارتکاب بزه از جانب سارق را متزلزل بودن وضعیت خانوادگی متهم و اعتیاد شدید متهم به مواد مخدر صنعتی دانست و گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهمان و مالباختگان به دادسرای تبریز ارسال شد و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.