دستگیری عاملان شهادت ماموران ناجا

به گزارشافکارنیوز،سردار حسین رحیمی اظهار داشت: طی چند روز گذشته چهار باند در جنوب استان سیستان و بلوچستان در رابطه با سرقت مسلحانه شهادت پرسنل ناجا و تجاوز به عنف منهدم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ قبضه سلاح از اعضای این چهار باند کشف شده است، گفت: ۱۳ نفر نیز در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افراد دستگیر شده تاکنون به ده ها سرقت مسلحانه، ایجاد ناامنی و شهادت ماموران ناجا اعتراف کرده اند افزود: افراد دستگیر شده تابعیت ایران، افغانستان و پاکستان دارند و هیچ یک وابسته به گروه خاصی نبوده اند.

سردار رحیمی ادامه داد: با انهدام این چهار باند در حال حاضر وضعیت سیستان و بلوچستان از لحاظ امنیتی بسیار مطلوب است و در برخورد با جرائم نیز وضعیت بسیار عالی گزارش شده است.

وی دستگیری مجرمان و انهدام باندهای قاچاق در این استان را رو به رشد اعلام کرد و گفت: امنیت در این استان در حال حاضر بسیار باثبات است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طرح های امنیتی در سطح استان با شدت، حساسیت و نگاه عملیاتی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان اجرا می شود و پلیس برخورد محکمی با بر هم زنندگان نظم و امنیت دارد.