پلیس به موبایل‌قاپی دو نوجوان پایان داد

به گزارشافکارنیوز،سرگرد صیدمراد پیروندی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در مورد جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۳:۵۰ روز ۲۱ فروردین ۹۴ حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک فقره سرقت موبایل قاپی در آدرس خیابان لاهیجانی خیابان اردکانی عوامل ۱۱۰ این یگان سریعاً به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه تصریح کرد: با حضور مأموران در محل، شخصی به نام «ارسلان» به واحد مراجعه کرد و بیان داشت که دقایقی قبل در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراه و عبور از خیابان ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا با دو نفر راکب و ترک نشین حدودا ۱۸ساله از پشت اقدام به قاپیدن گوشی تلفن همراه کرده و از محل متواری شدند که مشخصات ظاهری آنها عبارتست از راننده پیراهن راه راه خاکستری رنگ و ترک نشین تی‌شرت آستین دار مشکی رنگ و دو شماره اول پلاک موتور نیز ۶۶ است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از شاکی، اطلاعات مذکور در اختیار واحد های گشتی این یگان قرار گرفت و طرح مهار به مرحله اجرا درآمد که پس از چند دقیقه از گذشت طرح مهار، واحد گشت خودرویی این یگان، به دو نفر موتور سوار مشکوک شد.

سرهنگ پیروندی افزود: در ادامه پلیس به آنها دستور ایست می‌دهد اما آنها بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری شده و تعقیب و گریز صورت می پذیرد لذا مسیرهای تعقیب و گریز به مرکز پیام اعلام و در نهایت با همکاری سایر گشت های کلانتری، راه متهمان مسدود شده و در نهایت متهمان با موتورسیکلت زمین خورده و دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری، مواجهه حضوری بین متهمان و شاکی صورت پذیرفت که متهمان توسط شاکی شناسایی شدند و همچنین گوشی تلفن همراه شاکی از داخل کیف متهمان کشف و ضبط شد که پس از تنظیم صورتجلسه تحویل شاکی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه بر آن، تعداد دو دستگاه گوشی تلفن همراه مدل بالا از داخل کیف متهمان کشف شد که آنها اعتراف کردند گوشی ها را مقابل مجتمع دنیای نور در شهرک غرب و اتوبان امام علی(ع) سرقت کرده‌اند.

سرهنگ پیروندی در ادامه با توجه به اعتراف متهمان به سه فقره سرقت موبایل قاپی خاطرنشان کرد: پروندهای در این رابطه تشکیل شد و متهمان که دو نوجوان ۱۷ و ۱۶ ساله به نام های ایمان و حسن بودند جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب قرار گرفتند.