دستگیری تورزیع کنندگان هرویین در غرب پایتخت

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۲۰:۳۰ دوم تیرماه در پی دستگیری یک نفر فروشنده مواد مخدر به هویت " مهرداد " و کشف ۹گرم و ۵۰سانت هروئین از وی ماموران مواد مخدر این یگان با همکاری واحد گشتی نسبت به دستگیری فروشنده اصلی مواد مخدر ظرف مدت یک ساعت در آدرس ستاری، بعد از چهار راه مخبری اقدام نمودند.

در ادامه با تعقیب و مراقبت صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید با سه نفر سرنشین عامل اصلی توزیع هروئین در محدوده غرب پایتخت هستند که راننده به هویت " مراد "، سرنشین جلو به هویت " سامان " و سرنشین عقب به هویت " احسان " به محض مشاهده ماموران قصد فرارداشتند و به اخطار پلیس توجهی نکرده و متواری شدند.

ماموران با شلیک سه تیر جنگی که یکی به لاستیک جلو، دیگری به لاستیک عقب و یکی دیگر به درب جلوی سمت شاگرد اصابت کرد در تلاش برای متوقف کردن خودرو بودند که در همین لحضه واحد دیگر گشت خودرویی جلوی خودروی فوق را بسته و نفرات را از خودرو پیاده و دستگیر نمود.

طی دستگیری متهمان " مراد " اقدام به درگیری با یکی از ماموران نمود و او را از ناحیه پای راست با چاقو مجروح ساخت و سپس فرار نمود که ماموران به جهت جلوگیری از فرار متهم یادشده اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده که متهم توجهی نکرده و در نهایت با شلیک یک تیر جنگی به سمت وی او را از ناحیه دست و کمر دچار مورد اصابت گلوله قرار داند که متهم پس از مجروحیت به وسیله اورژانس به بیمارستان حضرت رسول اکرم انتقال یافت و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرگرد عباس واعظی رییس کلانتری ۱۳۸جنت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: از متهمان بیش از ۵۲گرم هروئین کشف شد و پرونده انان جهت تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۳۸جنت آباد خاطر نشان کرد:یک مامور کلانتری نیز در این ماموریت به صورت سطحی مجروح شد که به بيمارستان انتقال و بعد از مداوا از بیمارستان مرخص شد.