آغاز آموزش سوادآموزی از شبکه آموزش

به گزارشافکارخبر،علی باقر‌زاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در خصوص برنامه‌های آموزشی سوادآموزی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی سوادآموزی از طریق شبکه‌های آموزش و سوم سیما دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه کاری با شبکه آموزش سیما و نهضت سوادآموزی آغاز شده است، خاطر نشان کرد: یک برنامه ۱۵۰ قسمتی با عنوان «لوح و قلم» از روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

باقرزاده افزود: این برنامه ویژه آموزش دوره سوادآموزی و همچنین فرصتی برای آموزش‌دهنده‌ها و سوادآموزان است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه آموزش خودآموز سواد همراه با پاداش خواهد بود خاطر نشان کرد: سوادآموزانی که به روش خودآموز ثبت‌نام کنند در صورت قبولی از پاداش ۶۷۰ هزار تومانی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه «لوح و قلم»، سایر سوادآموزان که تمایل دارند آنچه در کلاس آموخته‌اند را مرور کنند یا نتوانسته‌اند از فرصت کلاس بهره ببرند، از این برنامه تلویزیونی بهره‌مند می‌شوند.

باقرزاده با اشاره به گروه‌هایی که از برنامه «لوح و قلم» شبکه آموزش می‌توانند بهره‌مند شوند، گفت: آموزش دهندگان و مربیانی که با روش تدریس کتاب‌های فرد به فرد آشنا شده باشند و کارشناسان و مدرسان دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت از این برنامه می‌توانند استفاده بیشتری ببرند..

برنامه آموزشی لوح و قلم از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۲۰ برای آموزش سوادآموزی به بیسوادان از شبکه آموزش پخش میشود.