نظارت بزرگترین جایگاه شورای شهر است

به گزارش افکارخبر، مجتبی شاکری در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پروژه هزار و یک شب که در منطقه 22 در حال ساخت است، در سایت این پروژه میزان تجاری 700 هزار مترمربع عنوان شده که اگر این اطلاعات اشتباه است تصحیح کنند.

وی گفت: راهپیمایی اربعین که شهرداری در آن نقش داشته است، به خوبی برگزار شد و براساس بازدیدی که صورت گرفت، نیاز است که اقدامات گسترده‌تری صورت بگیرد.

شاکری افزود: باید در نظافت شهر کربلا توجه بیشتری داشت و به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی در این مسیر دقت کرد.

وی گفت: با وجود 27 میلیون نفر جمعیت در راهپیمایی روز اربعین، این مقدار امکانات و تجهیزات کفاف نمی‌دهد و باید برنامه‌های زیربنایی برای آن درنظر گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حجم زباله‌هایی که با محیط زیست آن منطقه سازگار نیست بسیار بالاست و باید در سال‌های آینده برنامه‌ریزی در این زمینه صورت بگیرد.

وی گفت: بنده پیشنهاد می‌دهم خانه سینما عده‌ای از سینماگران را به این سفر اعزام کند تا با دیدن این صحنه‌ها تأثیری در فرهنگ‌شان ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بزرگترین جایگاهی است که شورای شهر دارد، گفت: شورای شهر به عنوان مغز متفکر باید اقدامات لازم در خصوص شهر را انجام دهد.

وی گفت: در حسابرسی‌ها نیز حسابرسان را شورا انتخاب کرده و ممکن است اختلافاتی بین حسابرس‌ها وجود داشته باشد که باید تابع مجمع و قانون باشیم.