ساعت 15:11 دیروز خبر قتل پیرمرد 84 ساله‌ای در منطقه خلیج فارس تهران محدوده خیابان ابوسعید شرقی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری 179 خلیج فارس به محل وقوع قتل اعزام شدند.

پس از رسیدن مأموران به منزلی که قتل در آنجا واقع شده بود، دختر مقتول به ماموران گفت: پدر من که مرد ثروتمندی بود در این اتاق 6 متری و در مجاورت چند باب مغازه که صاحب آن‌هاست، تنها زندگی می‌کرد؛ من هر از ‌گاهی به پدرم سر می‌زدم، روز جمعه که به اینجا آمدم هر چه در زدم کسی جوابگو نبود و برگشتم، امروز دوباره به منزل پدرم آمدم اما چون باز هم کسی جوابگو نبود، نگران شدم و درب خانه را شکستم و زمانی‌که داخل اتاق شدم با صحنه قتل پدرم در حالیکه طناب دور دهانش بسته شده بود، مواجه شدم.

با تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد، پس از حضور محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران و عوامل بررسی صحنه جرم، مشخص شد که پیرمرد 84 ساله به علت خفگی جان خود را از دست داده است و 36 ساعت از مرگ مقتول می‌گذرد.

کارآگاهان با بررسی منزل مقتول احتمال دادند که موضوع سرقت از وی در میان باشد، سرانجام جسد پیرمرد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تلاش برای دستگیری متهم و یا متهمان قتل پیرمرد ادامه دارد.