مقصود حق شناس اظهار کرد:  ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر حادثه ای در منطقه کوی ملت داده شد.

وی افزود: آتش نشانان با ورود به محل حادثه و ایمن سازی محیط از طریق قطع برق با بدن بی جان مردی ۴۵ ساله در حمام منزل روبرو شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه که به تشخیص عوامل اورژانس ۱۱۵ در اثر اشباع بخار آب در محیط حمام رخ داده بود، منجر به خفگی و فوت شخص شد.

حق شناس بیان کرد: پس از انتقال جسد فرد مذکور توسط آتش نشانان به آمبولانس، محل به منظور طی روال قانونی تحویل پلیس ۱۱۰ قرار گرفت.

واژگونی خودروی ال ۹۰ 

وی در تشریح حادثه دیگر گفت: ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از واژگونی خودرو در بلوار قدس دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: آتش نشانان دو دقیقه بعد در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در اثر سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل آن با جدول حاشیه خیابان برخورد و موجب واژگونی و محبوس شدن راننده درون خودرو شده است.

حق شناس عنوان کرد: تیم عملیاتی با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل، ضمن پیشگیری از بروز احتمال برخورد خودروهای عبوری با استفاده از تجهیزات تخصصی سرنشین خودرو را به سلامت خارج کردند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشته و فقط موجب وارد شدن خسارتی به خودری ال ۹۰ شد.

تصادف شدید لیفان و پیکان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با حادثه دیگر بیان کرد: ساعت ۴۲ دقیقه بامداد امروز شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف شدید در  مقابل کوی عابدی دادند.

حق شناس ادامه داد: تیم آتش نشانی ظرف مدت یک دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که دو دستگاه خودرو با شدت به هم برخورد و سرنشینان آن  مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه هر دو راننده مصدوم شدند، گفت: آتش نشانان بدون درنگ با قطع برق هر دو خودرو و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدومان را از خودرو ها خارج کرده و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.